Německý závodník přiznal, že jedná s konkurenceschopným týmem ohledně případného přestupu už pro příští sezonu.
Poté, co ve dvaceti letech vyhrál šampionát cestovních vozů DTM, si Pascal Wehrlein letos poprvé naostro vyzkoušel monopost formule 1 v týmu Manor a při Velké ceně Rakouska dokázal urvat s nejpomalejším autem celého startovního roštu cenný bodík za desáté místo.
Dlouho to vypadalo, že Pascal bude jedním z adeptů na sedačku v Mercedesu, kde jsou vztahy mezi týmovými kolegy lehce vyhrocené. Nyní ale Wehrlein přiznal, že probíhají i diskuze s Force Indií, která po nečekaném odchodu Hülkenberga hledá náhradu.
Na otázku, jestli volné místo u Force India bude jeho, Pascal odpověděl: „Bohužel zatím nemohu nic říct. Ještě o tom budeme diskutovat. Samozřejmě mým cílem je získat lepší auto co nejdříve. V současné době mám smlouvu s Manorem a na to se soustředím. Je to má priorita. Zbytek můžu ovlivnit akorát svým výkonem na trati.“
Pascal navíc přiznal, že po místě u Force India kouká už nějakou dobu. "Není žádné velké překvapení, že je u Force India volné místo. Drby ohledně odchodu Nika nebo Sergia tu byly celé týdny. Za každým drbem je skrytá alespoň nějaká pravda," okomentoval situaci německý závodník.
Německý mladík v letošní sezóně předvádí velmi dobré výkony a rozhodně patří mezi žhavé adepty na konkurenceschopné auto. To, jestli nakonec skončí po boku Seriga Peréze nebo třeba Lewise Hamiltona, je zatím ve hvězdách. Více nám snad napoví výsledky z posledních čtyř velkých cen.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.