Závodní ředitel Manor Dave Ryan prozradil, že se ve zbytku sezóny nebudou zaměřovat jen na obranu před Sauberem, který je chce zoufale předstihnout, ale že se budou snažit porazit Renault, který je v šampionátu před nimi.
Renault na body dosáhl letos pouze jednou - to když Kevin Magnussen dojel v Soči na sedmém místě. Manoru se podařilo skórovat zásluhou Pascala Wehrleina v Rakousku, zatímco Sauber na podobný úspěch stále čeká. I když pro Manor představuje lukrativní desátá splnění předsezónního cíle, nehodlá se s tím spokojit.
Podle Ryana si chce vyšlápnout na silnějšího soupeře před sebou: "Ani se tak moc neohlížíme na Sauber, pokukujeme také po Renaultu. Trápí se a naším úkolem je porazit každého, koho můžeme - to je naším cílem."
"Věc se má tak, že Sauber v současné době konzistentně porážíme, ale Renault neodvádí moc dobrou práci. Mají očividné problémy, které řeší. Proto se zaměřujeme na ně a na kohokoliv, kdo nám přijde do cesty," pokračuje pro F1i směle Ryan.
I když se všechny týmy již věnují přípravám příštích vozů, tak zbytek sezóny podle něj úplně nevypouštějí: "Všichni se snažíme, všechny týmy zoufale dělají, co můžou. A já jsem si jistý tím, že kdybych byl u Sauberu nebo u Renaultu, tak bych tam seděl a říkal si: 'Hrome, co musíme udělat teď? Jak to provedeme či ono?' Každý tým na kterékoliv pozici jde do každého závodu s tím, že přemýšlí a věří, jak odjet lepší závod než ten minule."
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.