Haas si podobně jako Renault pro Kanadu neobjednal žádné super-měkké pneumatiky. Nyní své volby lituje a před závodním víkendem má určité obavy.
Pirelli letos na závody vozí tři směsi hladkých pneumatik, z nichž si určitý počet pro své jezdce týmy vybírají. Renault a Haas tentokrát prostřední volbu - super-měkké pneumatiky - zcela ignorovali, a k dispozici tak budou mít pouze dvě různé směsi, což se letos ještě nestalo.
Francouzský tým si objednal osm sad ultra-měkkých a pět měkkých, zatímco piloti amerického nováčka budou mít připraveno 10 sad ultra-měkkých a 3 sady měkkých pneumatik. Týmy si je museli vybrat před 15 týdny, tj. ještě před začátkem závodní sezóny s minimem zkušeností s novou nejměkčí směsí, kterou letos Pirelli připravilo.
Zatímco pro Renault šlo podle Alana Permana o "logickou volbu," protože "v Montrealu je problém drolení pneumatik a s měkkou směsí jsme si jistí tím, že riziko drolení bude nejnižší."
Závodní inženýr Romaina Grosjeana, Ajao Komatsu z Haasu, si ale moc jistý správnosti volby svého týmu není: "Kdybych si měl znovu vybrat, zvolil bych si kvůli bezpečnosti raději dvě sady super-měkkých pneumatik." Pouze tři sady měkkých pneumatik jsou málo - bude je to limitovat při dlouhých jízdách během tréninků.
"My jsme své rozhodnutí založili na zkušenostech ze zimního testování, kdy se ultra-měkké chovaly téměř stejně jako super-měkké. V Monte Carlu se však ukázalo, že při chladnějších teplotách jsou super-měkké lepší. A v Montrealu očekáváme chladnější počasí, což pro nás může být nevýhodou. Proto jsme trochu nervózní," vysvětluje Komatsu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.