Je to situace, která je fanouškům F1 dobře známá. Rosbergovi na konci tohoto roku končí jeho kontrakt s Mercedesem, což otevírá nemalý prostor k dohadům. A na jejich základě nelze vyloučit i onen domino efekt, o kterém se dříve zmiňovala Claire Williamsová.
Pokud by totiž Nico Rosberg u Mercedesu zůstat nehodlal, nelze pochopitelně vyloučit patřičný zájem o jeho místo. Mnoho lidí v tomto směru zmiňuje osobu Pascala Wehrleina, který byl také překvapivě nominován právě po Rosbergovi na druhý den prvního mezisézóního testu v Barceloně. Wehrlein sice přiznává, že si je vědom jisté možnosti, že by příští rok mohl usednout do kokpitu Mercedesu, ale zatím se prý takovou hypotézou nehodlá zabývat a chce se soustředit na své výkony v barvách Manoru.
"Ano, určitá šance by tu mohla být, ale já to koneckonců stejně nemohu ovlivnit, tedy pouze svými vlastními výkony na trati. Zatím o tom vůbec nepřemýšlím, protože by mě to mohlo rozptylovat, nemá smysl se tím v současné době zabývat," hodnotí situaci Wehrlein.
Padla už také otázka, co říká na své srovnávání s trojnásobným šampionem Lewisem Hamiltonem. "Nemyslím, že bych byl vnímán jako nový Hamilton. Spíš jsem považován za budoucnost Mercedesu, ale rozhodně ne jako nový Lewis Hamilton. Vyhrál jsem pro tuto značku šampionát DTM, jsem členem juniorky Mercedesu a testovacím pilotem v F1, takže pokud budu odvádět velmi dobrou práci, pak bych se jednoho dne mohl objevit v kokpitu Mercedesu," hodnotí své šance Wehrlein.
Jedenadvacetiletý mladík rázně odmítl spekulace některých italských periodik, které začaly spekulovat, že by Wehrlein mohl nahradit v Monaku právě Hamiltona. "O tom nikdy nebyla řeč. Samozřejmě, po závodě ve Španělsku se během testů, které jsem absolvoval, objevily nějaké zvěsti, ale to byly spíš takové řeči. Protože proč by měli být nahrazováni piloti, kteří jsou úspěšní a vyhrávají šampionáty?" dementuje dohady Wehrlein.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.