Je to situace, která je fanouškům F1 dobře známá. Rosbergovi na konci tohoto roku končí jeho kontrakt s Mercedesem, což otevírá nemalý prostor k dohadům. A na jejich základě nelze vyloučit i onen domino efekt, o kterém se dříve zmiňovala Claire Williamsová.
Pokud by totiž Nico Rosberg u Mercedesu zůstat nehodlal, nelze pochopitelně vyloučit patřičný zájem o jeho místo. Mnoho lidí v tomto směru zmiňuje osobu Pascala Wehrleina, který byl také překvapivě nominován právě po Rosbergovi na druhý den prvního mezisézóního testu v Barceloně. Wehrlein sice přiznává, že si je vědom jisté možnosti, že by příští rok mohl usednout do kokpitu Mercedesu, ale zatím se prý takovou hypotézou nehodlá zabývat a chce se soustředit na své výkony v barvách Manoru.
"Ano, určitá šance by tu mohla být, ale já to koneckonců stejně nemohu ovlivnit, tedy pouze svými vlastními výkony na trati. Zatím o tom vůbec nepřemýšlím, protože by mě to mohlo rozptylovat, nemá smysl se tím v současné době zabývat," hodnotí situaci Wehrlein.
Padla už také otázka, co říká na své srovnávání s trojnásobným šampionem Lewisem Hamiltonem. "Nemyslím, že bych byl vnímán jako nový Hamilton. Spíš jsem považován za budoucnost Mercedesu, ale rozhodně ne jako nový Lewis Hamilton. Vyhrál jsem pro tuto značku šampionát DTM, jsem členem juniorky Mercedesu a testovacím pilotem v F1, takže pokud budu odvádět velmi dobrou práci, pak bych se jednoho dne mohl objevit v kokpitu Mercedesu," hodnotí své šance Wehrlein.
Jedenadvacetiletý mladík rázně odmítl spekulace některých italských periodik, které začaly spekulovat, že by Wehrlein mohl nahradit v Monaku právě Hamiltona. "O tom nikdy nebyla řeč. Samozřejmě, po závodě ve Španělsku se během testů, které jsem absolvoval, objevily nějaké zvěsti, ale to byly spíš takové řeči. Protože proč by měli být nahrazováni piloti, kteří jsou úspěšní a vyhrávají šampionáty?" dementuje dohady Wehrlein.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.