Je to situace, která je fanouškům F1 dobře známá. Rosbergovi na konci tohoto roku končí jeho kontrakt s Mercedesem, což otevírá nemalý prostor k dohadům. A na jejich základě nelze vyloučit i onen domino efekt, o kterém se dříve zmiňovala Claire Williamsová.
Pokud by totiž Nico Rosberg u Mercedesu zůstat nehodlal, nelze pochopitelně vyloučit patřičný zájem o jeho místo. Mnoho lidí v tomto směru zmiňuje osobu Pascala Wehrleina, který byl také překvapivě nominován právě po Rosbergovi na druhý den prvního mezisézóního testu v Barceloně. Wehrlein sice přiznává, že si je vědom jisté možnosti, že by příští rok mohl usednout do kokpitu Mercedesu, ale zatím se prý takovou hypotézou nehodlá zabývat a chce se soustředit na své výkony v barvách Manoru.
"Ano, určitá šance by tu mohla být, ale já to koneckonců stejně nemohu ovlivnit, tedy pouze svými vlastními výkony na trati. Zatím o tom vůbec nepřemýšlím, protože by mě to mohlo rozptylovat, nemá smysl se tím v současné době zabývat," hodnotí situaci Wehrlein.
Padla už také otázka, co říká na své srovnávání s trojnásobným šampionem Lewisem Hamiltonem. "Nemyslím, že bych byl vnímán jako nový Hamilton. Spíš jsem považován za budoucnost Mercedesu, ale rozhodně ne jako nový Lewis Hamilton. Vyhrál jsem pro tuto značku šampionát DTM, jsem členem juniorky Mercedesu a testovacím pilotem v F1, takže pokud budu odvádět velmi dobrou práci, pak bych se jednoho dne mohl objevit v kokpitu Mercedesu," hodnotí své šance Wehrlein.
Jedenadvacetiletý mladík rázně odmítl spekulace některých italských periodik, které začaly spekulovat, že by Wehrlein mohl nahradit v Monaku právě Hamiltona. "O tom nikdy nebyla řeč. Samozřejmě, po závodě ve Španělsku se během testů, které jsem absolvoval, objevily nějaké zvěsti, ale to byly spíš takové řeči. Protože proč by měli být nahrazováni piloti, kteří jsou úspěšní a vyhrávají šampionáty?" dementuje dohady Wehrlein.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.