Williams dnes potvrdil, že se dohodl s Paulem di Restou, který se stává jejich rezervním pilotem pro sezónu 2016.
Jak jsme již dříve avizovali, Paul di Resta se do Formule 1 vrací s Williamsem. Ve vrcholné sérii motorsportu debutoval v roce 2009 jako testovací pilot Force Indie po svém vítězství v evropském šampionátu F3 v sezóně 2006. V roce 2010 triumfoval v DTM a o rok později už závodil za Force Indii, u které vydržel 3 závodní sezóny, během nichž získal 121 mistrovských bodů.
Nyní bude svůj čas trávit s Williamsem, za který v případě potřeby naskočí do rozjeté sezóny. Kromě toho bude v továrně pracovat na simulátoru. Ke svému návratu di Resta říká: "Jsem potěšen tím, že se k Williamsu připojuji jako rezervní pilot a těším se na sezónu 2016."
Půjde o rušný rok, kdy budu kombinovat závodění za Mercedes AMG v DTM s návštěvou velkých cen F1 v mé nové roli rezervního jezdce. Do obou budu dávat své maximum a těšit se na vzrušující možnost, která přede mnou leží. Rád bych poděkoval Claire a Williamsu za šanci stát se součástí týmu."
Šéfka týmu Claire Williamsová k tomu dodává: "Těší nás, že můžeme v týmu přivítat někoho s Paulovými zkušenostmi. Poté, co ve své kariéře dokončil 58 závodů Formule 1, bude jeho poznání neocenitelné. Také věříme, že vzhledem k jeho posledním zkušenostem v F1 a současným v DTM bude sebejistě usednout do FW38 a pomoci nám s naším bojem v roce 2016."
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.