Williams dnes potvrdil, že se dohodl s Paulem di Restou, který se stává jejich rezervním pilotem pro sezónu 2016.
Jak jsme již dříve avizovali, Paul di Resta se do Formule 1 vrací s Williamsem. Ve vrcholné sérii motorsportu debutoval v roce 2009 jako testovací pilot Force Indie po svém vítězství v evropském šampionátu F3 v sezóně 2006. V roce 2010 triumfoval v DTM a o rok později už závodil za Force Indii, u které vydržel 3 závodní sezóny, během nichž získal 121 mistrovských bodů.
Nyní bude svůj čas trávit s Williamsem, za který v případě potřeby naskočí do rozjeté sezóny. Kromě toho bude v továrně pracovat na simulátoru. Ke svému návratu di Resta říká: "Jsem potěšen tím, že se k Williamsu připojuji jako rezervní pilot a těším se na sezónu 2016."
Půjde o rušný rok, kdy budu kombinovat závodění za Mercedes AMG v DTM s návštěvou velkých cen F1 v mé nové roli rezervního jezdce. Do obou budu dávat své maximum a těšit se na vzrušující možnost, která přede mnou leží. Rád bych poděkoval Claire a Williamsu za šanci stát se součástí týmu."
Šéfka týmu Claire Williamsová k tomu dodává: "Těší nás, že můžeme v týmu přivítat někoho s Paulovými zkušenostmi. Poté, co ve své kariéře dokončil 58 závodů Formule 1, bude jeho poznání neocenitelné. Také věříme, že vzhledem k jeho posledním zkušenostem v F1 a současným v DTM bude sebejistě usednout do FW38 a pomoci nám s naším bojem v roce 2016."
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.