Majitel Red Bullu Dietrich Mateschitz zkritizoval současné poměry v F1. Nelíbí se mu příliš velká moc Ferrari s Mercedesem a situace kolem motorů, proto znovu pohrozil odchodem. Chválí svého technického ředitele Adriana Neweyho, který postavil jedno z nejlepší aut v historii týmu. Silné podle něj bude také Toro Rosso poháněné starým motorem Ferrari, oceňuje i zvýšené úsilí Renaultu.
Kritika Ferrari a Red Bullu, opět hrozí odchodem"Bernie má se svým názorem absolutní pravdu. Nyní máme situaci, kdy ocas mává celým psem. Moc Mercedesu a Ferrari není pro Formuli 1 dobrá," hodnotí Mateschitz současné rozložení sil v F1 a podporuje zavedení nezávislého motoru.
Tento nápad byl ale uložen k ledu v lednu, kdy se výrobci pohonných jednotek dohodli na snížení cen. Přitom na sebe vzali závazek dodávat své motory zákazníkům. Podle majitele Red Bullu se tím ale moc nevyřešilo.
"Všechno je stále hodně otevřené. Rozhodně nebudeme v příštích pěti letech bojovat o páté místo. Pokud nedostaneme po roce 2016 konkurenceschopný motor, nebudeme mít žádnou jinou možnost než zvážit naši budoucnost. F1 není Tour de France a my určitě nebudeme hrát druhé housle," vysvětluje Mateschitz.
Pochvala Renaultu, Neweymu i dceřiné stáji Toro RossoLetošní sezóna rakouského týmu se bude odvíjet od pokroků, které učiní Renault se svou pohonnou jednotkou: "I když je pohonné ústrojí v podstatě stejné jako loni, tak mám dojem, že se Renault hodně snaží s novými lidmi na zodpovědných pozicích. Ukazují svou vášeň, profesionální přístup a touhu po úspěchu."
"Nové auto RB12 je jedním z nejlepších, které jsme nasadili na trať. Jde o mistrovský kousek Adriana a jeho týmu. Naším cílem je stát se třetím nejlepší stájí v pořadí za továrními týmy a porazit zákazníky s těmito motory," pokračuje majitel Red Bullu.
Dceřiná stáj Toro Rosso podle něj bude společně s nimi v horní polovině startovního pole: "Mají také výborné auto. Měli by bojovat o pátou až šestou pozici v šampionátu konstruktérů, i když se jejich motor v letošní sezóně nedočká žádného vylepšení." Ferrari jim bude totiž poskytovat pouze loňskou specifikaci, kterou už dále nevyvíjí.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.