Hlavní testovací inženýr Williamsu, Rod Nelson, hovoří o výkonnosti svého týmu v předsezónních testech. Chystají pár větších novinek včetně nového nosu, ale Mercedes podle něj bude zřejmě opět nedostižný.
Felipe Massa sice včera dosáhl druhého nejrychlejšího času, ovšem pouze na měkké směsi. Ve svém rychlém pokusu na ultra-měkkých pneumatikách jej zbrzdil provoz, jinak mohl být podstatně rychlejší. Podle Nelsona jsou dosahované časy povzbuzující, těžko však přesně určit, jak na tom Williams je.
"Není pochyb o tom, že Mercedes je extrémně silný a Ferrari o něco méně. Rádi bychom si mysleli, že si to budeme moci rozdávat s Ferrari. Máme nějaké další díly, které přijdou na vůz, a jsem si jistý tím, že oni také. Z provozního hlediska proto musíme být co nejefektivnější. Neřeknu, že doufám, aby zakopli, ale my musíme odvádět co nejlepší práci. Je to těsné, ale Mercedes je pryč. Rádi bychom byli druzí, pokud by to šlo," uvádí Nelson.
Massa byl včera s rychlosti spokojený: "Bylo to celkem dobré. Ve skutečnosti šlo podle mě o ten nejlepší den, jaký jsme zatím během zimního testování zažili. Řekl bych, že minulý týden nebyl úžasný, tento týden ale probíhá velmi dobře. Byl docela dobrý pro Valtteriho a dnes velmi dobrý pro mě, pokud jde o porozumění vozu. To je tou nejdůležitější věcí, protože jsem ho dokázal poznat tím nejlepším způsobem ve srovnání s minulým týdnem, měnit nastavení a chování vozu."
Zatím však nemá jasno v tom, jak si na tom Williams stojí: "Těžko říci, jak na tom jsme. Myslím si ale, že můžeme být konkurenceschopní. Víme, že je Mercedes na čele, možná tam je Ferrari, ale za nimi může být mnoho různých týmů. Doufám, že tam budeme moci tvrdě bojovat, ale to se dozvíme stejně až v prvním závodě."
Williams stále jezdí jen s loňským nosem. Nový, ještě o 5 cm kratší, má připravený, stále však neprošel povinnými nárazovými testy. Ty další jsou v plánu příští týden a dle technického ředitele Pata Symondse ho nasadí do závodu zřejmě až v Bahrajnu nebo v Číně.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.