Šéf Ferrari, Sergio Marchionne si není jistý, že Ferrari souhlasí s novým formátem kvalifikace, který se na letošní sezónu plánuje a žádá o další prodiskutování.
Minulý týden týmy schválily změnu kvalifikačního programu. Navrhovaný formát počítá s tím, že by každých devadesát sekund vypadl nejpomalejší pilot a poslední minutě a půl by se tak rozhodovalo mezi dvěma nejrychlejšími. Cílem je zajímavější sobotní podívaná.
Zatím se však tato změna odložila až do pátého závodu. FOM totiž nedokázala včas zajistit potřebné měřící systémy. Nicméně prezident Ferrari, Marchionne, si těmito změnami není jistý a naléhá na ostatní týmy, aby se tento nápad ještě řádně prodiskutoval.
"Myslím, že je třeba další diskuze. Musíme být opatrní a nejsem si jistý, že můžeme akceptovat Bernieho nápady. Musíme o tom vědět víc a nemyslím, že s tím všechny týmy souhlasí," uvedl na ženevské MotoShow.
Okomentoval také současnou formu Ferrari během předsezónních testů v Barceloně. "Výsledky jsou povzbudivé, naše auto konkurenceschopné a piloti spokojení, ale musíme dál pracovat a vyvíjet vůz. Nevěřím časům, které ukázal Mercedes, protože když jsou klidní, my bychom se měli bát. Nejprve musíme být konkurenceschopní, poté uvidíme, zda dokážeme zvítězit," nechal se slyšet.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.