Romain Grosjean během této zimy změnil tým, když po několika letech odešel od Lotusu (teď už Renaultu) k nováčkovi ve startovním poli, týmu Haas. Noví spolupracovníci u amerického týmu na Francouze zatím udělali dobrý dojem.
Romain Grosjean se před touto sezonou rozhodl pro krok do neznáma. Od Lotusu odešel a zamířil k novému týmu Haas. 29 letý Francouz tak opustil po mnoha letech dobře známý tým, když už od roku 2008 pracoval u Renaultu na různých pozicích a následně pak jezdil v Lotusu, který tým Renault převzal. Svého rozhodnutí ale zatím nelituje. "Jde to lépe, než jsem čekal," řekl Romain Grosjean v Barceloně.
Podobný názor navíc zastávají také týmový šéf, Gene Haas, a nový týmový kolega, Esteban Gutiérrez. "Zvnějšku to může vypadat stejně, ale jsou to noví lidé, se kterými ve svém novém týmu spolupracuji. Člověk má pocit, jako bychom spolupracovali už dlouho. To [na mě] opravdu dělá dojem," říká ve Švýcarsku narozený Francouz. "Každý ví, co má dělat."
Účastník 83 Grand Prix ale i tak přiznává, že o svém rozhodnutí už několikrát pochyboval. "Když jsem opouštěl Lotus, tak jsem věděl, jak dobří jsou. Bylo to tam jako v jedné rodině. Nevěděl jsem, co mám očekávat [od Haasu]."
Doposud ale vyznívá představení týmu pozitivně. Během prvních tří dní patřil monopost Haasu většinou k zadní části středu pole, avšak například ve středu dokázal Grosjean zajet druhý nejrychlejší čas. Na měkkých gumách mu chybělo 2,8 vteřiny na vítěze dne, Nica Hülkenberga na Force Indii. Němec měl ale v době nejrychlejšího kola obuty superměkké gumy. Celkově během dvou dní dokázal Romain se svým Haasem VF-16 odjet 113 testovacích okruhů.
"Je hodně věcí, které musíme udělat. První, co mi Gene řekl, bylo: 'Budeš mít hodně práce'. To je pravda. Ale věděl jsem to. Jde o spolehlivost, uchování auta v jednom kuse, nedělat až moc chyb, z možného získat to nejlepší. To bude naše práce. Projekt je velkou výzvou. Ale až doposud děláme velké pokroky."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.