Romain Grosjean během této zimy změnil tým, když po několika letech odešel od Lotusu (teď už Renaultu) k nováčkovi ve startovním poli, týmu Haas. Noví spolupracovníci u amerického týmu na Francouze zatím udělali dobrý dojem.
Romain Grosjean se před touto sezonou rozhodl pro krok do neznáma. Od Lotusu odešel a zamířil k novému týmu Haas. 29 letý Francouz tak opustil po mnoha letech dobře známý tým, když už od roku 2008 pracoval u Renaultu na různých pozicích a následně pak jezdil v Lotusu, který tým Renault převzal. Svého rozhodnutí ale zatím nelituje. "Jde to lépe, než jsem čekal," řekl Romain Grosjean v Barceloně.
Podobný názor navíc zastávají také týmový šéf, Gene Haas, a nový týmový kolega, Esteban Gutiérrez. "Zvnějšku to může vypadat stejně, ale jsou to noví lidé, se kterými ve svém novém týmu spolupracuji. Člověk má pocit, jako bychom spolupracovali už dlouho. To [na mě] opravdu dělá dojem," říká ve Švýcarsku narozený Francouz. "Každý ví, co má dělat."
Účastník 83 Grand Prix ale i tak přiznává, že o svém rozhodnutí už několikrát pochyboval. "Když jsem opouštěl Lotus, tak jsem věděl, jak dobří jsou. Bylo to tam jako v jedné rodině. Nevěděl jsem, co mám očekávat [od Haasu]."
Doposud ale vyznívá představení týmu pozitivně. Během prvních tří dní patřil monopost Haasu většinou k zadní části středu pole, avšak například ve středu dokázal Grosjean zajet druhý nejrychlejší čas. Na měkkých gumách mu chybělo 2,8 vteřiny na vítěze dne, Nica Hülkenberga na Force Indii. Němec měl ale v době nejrychlejšího kola obuty superměkké gumy. Celkově během dvou dní dokázal Romain se svým Haasem VF-16 odjet 113 testovacích okruhů.
"Je hodně věcí, které musíme udělat. První, co mi Gene řekl, bylo: 'Budeš mít hodně práce'. To je pravda. Ale věděl jsem to. Jde o spolehlivost, uchování auta v jednom kuse, nedělat až moc chyb, z možného získat to nejlepší. To bude naše práce. Projekt je velkou výzvou. Ale až doposud děláme velké pokroky."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.