V pátek na Silverstonu poprvé vyjelo nové W07 od Mercedesu. Nico Rosberg pak prohlásil, že na vývoji auta musí s Hamiltonem pracovat spolu, aby odrazili hrozbu ostatních soupeřů.
Nico Rosberg si však neodpustí svou soutěživost proti Hamiltonovi: "Každý rok je jedna velká výzva a každý rok je velký rok. Teď mám skvělou příležitost, takže se těším. Těším se konkrétně na výzvu bojovat znovu proti Lewisovi, který jezdí na extrémně vysoké úrovni," řekl Nico Rosberg pro Motorsport.com. "Tenhle druh soubojů je důvod, proč dělám sport, proč soutěžím. A tak to zůstane. A uvidíme, jak to půjde."
Na konci minulé sezóny bylo zřejmé, že Toto Wolff není spokojený s tím, že jezdci Mercedesu nepracují příliš jako tým. Na to Nico Rosberg prohlásil: "To je opravdu dávno. V současné době pracujeme společně, protože je v našem zájmu, aby auto bylo tak dobré, jak je to jen možné - abychom měli jistotu, že tu nebude žádný jiný soupeř, ale bude to jen mezi námi dvěma. Nechci ale mluvit o podrobnostech vzestupů a pádů, protože je to vždycky to samé."
Na druhou stranu si Mercedes velmi dobře uvědomuje hrozbu, kterou pro něj zejména Ferrari představuje. Ani Rosberg tak tým italského výrobce nebere na lehkou váhu: "Bereme naše soupeře velmi vážně, a to zejména Ferrari. Jistě budou velkou hrozbou, takže musíme udržovat tlak. Kdo ví, jak to bude v prvním závodě?"
Rosbergovi také tento rok, na konci sezóny, končí smlouva, kterou s Mercedesem podepsal. K tomu, zdali si myslí, že u svého současného týmu zůstane i nadále, se vyjádřil následovně: "Jsem si jistý, že si v Mercedesu pobudu ještě několik let. Cítím se tu dobře a užívám si být součástí týmu. Tolik jsme toho dosáhli a ještě víc toho dosáhneme v budoucnu."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.