Ladí se poslední detaily, mezi něž patří i definitivní "válečné zbarvení" jednotlivých vozů. Nejde jen o estetickou stránku, spokojeni musí být i sponzoři včetně nového dlouhodobého parntera PUmy, takže se této problematice věnuje patřičná péče. Jak se s tímto úkolem popasovali u Red Bullu?
Red Bull u příležitosti představení svého zbarvení pro tuto sezonu uspořádal dnes v podvečer oficiální představovací ceremoniál. Přítomni jsou například David Coulthard, který pro Red Bull v Monaku 2005 vyjel vůbec první stupně vítězů, nebo závodní piloti týmu pro sezonu 2016 Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat. Také bývalý tenista a vítěz Wimbledonu Boris Becker, si nenechal ujít tento slavnostní okamžik.
Změny zbarvení týmu Red Bull vysvětluje Christian Horner: "Rozhodli jsme se, že s novým, čistým listem papíru příjdeme s něčím inovativním, více agresivním. S něcím, co bude vystupovat z řady. Zbarvení [dosavadní] se evolučně vyvíjelo. Tohoto si snad všimnou i někteří jezdci ve svých zpětných zrcátkách. Vypadá to dobře a věci, co vypadají dobře, bývají i rychlé."
Býk zůstal červený, ale není lemován bílým okrajem. Hlavní barvou zůstává modrá, ta je ale tmavější a celý vůz je matný, což podle Hornera nemá na aerodynamiku žádný negativní vliv. Na krytu motoru je logo nového partnera TAG Heuer, podle něhož ponese název pohonná jednotka Renaultu.
Video z představení:
Fast forward into 2016. A new kit and new livery for the new season. #FasterTogether @PumaMotorsporthttps://t.co/vq3zWrm7E9
— Red Bull Racing (@redbullracing) February 17, 2016Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.