Ladí se poslední detaily, mezi něž patří i definitivní "válečné zbarvení" jednotlivých vozů. Nejde jen o estetickou stránku, spokojeni musí být i sponzoři včetně nového dlouhodobého parntera PUmy, takže se této problematice věnuje patřičná péče. Jak se s tímto úkolem popasovali u Red Bullu?
Red Bull u příležitosti představení svého zbarvení pro tuto sezonu uspořádal dnes v podvečer oficiální představovací ceremoniál. Přítomni jsou například David Coulthard, který pro Red Bull v Monaku 2005 vyjel vůbec první stupně vítězů, nebo závodní piloti týmu pro sezonu 2016 Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat. Také bývalý tenista a vítěz Wimbledonu Boris Becker, si nenechal ujít tento slavnostní okamžik.
Změny zbarvení týmu Red Bull vysvětluje Christian Horner: "Rozhodli jsme se, že s novým, čistým listem papíru příjdeme s něčím inovativním, více agresivním. S něcím, co bude vystupovat z řady. Zbarvení [dosavadní] se evolučně vyvíjelo. Tohoto si snad všimnou i někteří jezdci ve svých zpětných zrcátkách. Vypadá to dobře a věci, co vypadají dobře, bývají i rychlé."
Býk zůstal červený, ale není lemován bílým okrajem. Hlavní barvou zůstává modrá, ta je ale tmavější a celý vůz je matný, což podle Hornera nemá na aerodynamiku žádný negativní vliv. Na krytu motoru je logo nového partnera TAG Heuer, podle něhož ponese název pohonná jednotka Renaultu.
Video z představení:
Fast forward into 2016. A new kit and new livery for the new season. #FasterTogether @PumaMotorsporthttps://t.co/vq3zWrm7E9
— Red Bull Racing (@redbullracing) February 17, 2016Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.