Ladí se poslední detaily, mezi něž patří i definitivní "válečné zbarvení" jednotlivých vozů. Nejde jen o estetickou stránku, spokojeni musí být i sponzoři včetně nového dlouhodobého parntera PUmy, takže se této problematice věnuje patřičná péče. Jak se s tímto úkolem popasovali u Red Bullu?
Red Bull u příležitosti představení svého zbarvení pro tuto sezonu uspořádal dnes v podvečer oficiální představovací ceremoniál. Přítomni jsou například David Coulthard, který pro Red Bull v Monaku 2005 vyjel vůbec první stupně vítězů, nebo závodní piloti týmu pro sezonu 2016 Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat. Také bývalý tenista a vítěz Wimbledonu Boris Becker, si nenechal ujít tento slavnostní okamžik.
Změny zbarvení týmu Red Bull vysvětluje Christian Horner: "Rozhodli jsme se, že s novým, čistým listem papíru příjdeme s něčím inovativním, více agresivním. S něcím, co bude vystupovat z řady. Zbarvení [dosavadní] se evolučně vyvíjelo. Tohoto si snad všimnou i někteří jezdci ve svých zpětných zrcátkách. Vypadá to dobře a věci, co vypadají dobře, bývají i rychlé."
Býk zůstal červený, ale není lemován bílým okrajem. Hlavní barvou zůstává modrá, ta je ale tmavější a celý vůz je matný, což podle Hornera nemá na aerodynamiku žádný negativní vliv. Na krytu motoru je logo nového partnera TAG Heuer, podle něhož ponese název pohonná jednotka Renaultu.
Video z představení:
Fast forward into 2016. A new kit and new livery for the new season. #FasterTogether @PumaMotorsporthttps://t.co/vq3zWrm7E9
— Red Bull Racing (@redbullracing) February 17, 2016
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.