Závodní piloti stále diskutují o zvyšování bezpečnosti v F1, která přemýšlí o dodatečné ochraně kokpitů. Bývalý pilot Virginu (dnes Manor) Lucas di Grassi dokonce požaduje zcela uzavřené kokpity, což se mladíkovi Antoniovi Felixovi da Costovi nelíbí.
Brazilec Di Grassi, jenž závodil za Virgin v sezóně 2010 (společně s Timem Glockem) a nyní je na druhém místě v šampionátu Formule E, je pro zcela uzavřené kokpity: "Ideálně budou kokpity uzavřené tak, jako v závodech prototypů." Poté pro motorsport.com vyzdvihuje, jaké by takové řešení mělo podle něj výhody: "Jde o nejlepší řešení pro aerodynamiku a pro bezpečnost jezdců."
Bývalý rezervní pilot Red Bullu Da Costa, který se nyní účastní Formule E i DTM, je však proti takovému nápadu: "Cokoliv, co F1 udělá v následujících třech, čtyřech nebo pěti letech, bude ve všech dalších sériích s otevřenými koly. Podle mě je proto hlavní myšlenkou to, že F1 slouží jako příklad dalším šampionátům."
"Je to fajn, že je dnes všechno mnohem bezpečnější, že téměř nedochází k úmrtím, to je ohromná věc. Ale jako pilot věřím, že tam musí být zachován prvek nebezpečí. Vím, že to nemusí být fér prohlásit, ale jde o velmi nebezpečný sport. Proto je v té kategorii kolem 20 pilotů a ne sto tisíc. A my to tak musíme udržet," myslí si mladý Portugalec.
"Jsou [uzavřené kokpity] bezpečnější? Jo. Ale nakonec, jak dlouho jezdí F1 s otevřenými kokpity? Já bych rád žil v 80. nebo v 90. letech. Všechno bylo mnohem jednodušší, nebylo tam tolik politikaření. Bylo to zkrátka více o 'pilotovi, autu a pojďme na to,'" dodává Da Costa.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.