Renault reaguje na výroky odborného poradce Helmuta Marka, který požaduje, aby se francouzský tým soustředil stále především na Red Bull.
"Když se podívám na současný tým Lotus, který nyní bude továrním týmem Renaultu, pak musí vsadit všechno na nás, pokud mají alespoň trochu rozumu. S tímto týmem a těmito jezdci prakticky vůbec nic nedosáhnou," hodnotil před měsícem Marko při roadshow Red Bull v Kitzbühelu.
U pilotů Renaultu k jedné významné změně došlo - Pastora Maldonada nahradili Kevinem Magnussenem, i nadále se však hodlá soustředit především na svůj nový tým. Red Bullu budou poskytovat identickou pohonnou jednotku, šéf vývoje motorů Rémi Taffin ale naznačil, že v případě vylepšení si rakouský tým možná bude muset občas počkat.
A Markovy komentáře jej nechávají zcela klidným: "Pokud bych byl dr. Markem, říkal bych úplně to stejné, protože má svůj vlastní tým a chce pro něj to nejlepší. Vlastně by mě překvapilo, kdyby prohlašoval něco jiného."
Red Bull podle Taffina nemusí mít obavy - jakmile dojde k očekávanému zlepšení motoru, bude mít znovu konkurenceschopný balík, protože "víme, že dokážou postavit dobré auto."
Také by si přál, aby jeho Renault mohl s rakouským týmem bojovat - a nakonec jej i porážet: "Půjde o dobrou bitvu. Byl bych spokojený, kdybychom mohli s Red Bullem bojovat s tím, že my samozřejmě vyhrajeme."
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.