Šéf závodního týmu Renault, Cyril Abiteboul, naznačil, že by jejich rezervní pilot Esteban Ocon mohl letos nastoupit i do několika pátečních tréninků.
Šampion GP3 byl francouzskému týmu na tuto sezónu zapůjčen Mercedesem, a i když jeho přesný program ještě nebyl stanoven, podle Abiteboula by se mohl během závodního víkendu objevit ve voze F1.
Některé lidi taková spolupráce s Mercedesem překvapila, podle Abiteboula však výměny pilotů v F1 mezi týmy v budoucnu běžnější: "Tohle je moderní F1. Je to zkrátka jako spolupráce mezi automobilkami - spolupracujeme s Nissanem, s Infiniti a s Mercedesem. Musíme zbourat zdi mezi lidmi a pracovat v synergiích. Náklady v F1 budou příliš vysoké, nebudeme-li spolupracovat."
K možnosti, že by se zapojil do pátečních tréninků, uvedl: "Myslíme, že Estebana uvidíte s autem jezdit, ano... ale nechci zabíhat do detailů." Pokud by se nezúčastnil některého z pátečních tréninků, pak by se mohl zúčastnit sezónních testů, které jsou letos plánovány bezprostředně po Velké ceně Španělska a Británie.
Ocon si vyzkoušel monoposty Ferrari i Force Indie, s vozem Renault (bývalý Lotus) má také zkušenosti. V sezóně 2014, kdy patřil do jejich juniorského programu, nastoupil do tréninku před Velkou cenou Abú Zabí.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.