Vitalij Petrov, bývalý pilot Renaultu, je z návratu týmu nadšený a věří, že ve světovém šampionátu by se Renault mohl dobře umístit už v roce 2017.
Tým francouzského výrobce Renaultu se v příští sezóně vrací na startovní rošt. Není divu, že tým s takovou historií jako Renault má spoustu příznivců, zdá se, že z jeho návratu je spousta lidí nadšená. Výjimkou není ani Vitalij Petrov, který za Renault závodil. Rus po své kariéře v GP2 začal v roce 2010 závodit za Renault ve Formuli 1, a i když už delší dobu není součástí týmu, stále mu věří.
"Když jsem přišel do Renaultu, byl to skvělý tým - s velkou historií. A jsem šťastný, že se Renault vrací zpět. Myslím si, že pro Francii, pro všechny fanoušky Formule 1, piloty a pro každého je velmi důležité, že Renault je teď zpět," sdělil pro Motorsport.com Petrov.
"Má skvělou historii, dvakrát vyhrál světový šampionát a myslím si, že jich chce vyhrát mnohem více. Je jasné, že pro Renault bude těžké být příští sezónu v první pětce, ale myslím si, že za dva, tři roky může bojovat o titul v šampionátu - a to možná už v roce 2017," zakončil nadějně Petrov.
Fotogalerii z představení nového Renaultu najdete zde:
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.