S ohledem na názory, že i v roce 2016 bude pokračovat nadvláda Mercedesu, se nadále řeší, zda na třetí pokus Rosberg konečně porazí Hamiltona. K tomuto tématu už se vyjádřilo několik osobností F1 a svůj názor nyní přidává exmistr světa Damon Hill.
Pětapadesátiletý expilot F1, který během svého osmiletého působení v královně motoristického sportu prošel týmy Brabham, Williams, Arrows a Jordan, zastává stanovisko, že Nico Rosberg bude pro Lewise Hamiltona podstatně větší hrozbou než doposud. Vede ho k tomu mimo jiné i forma německého pilota v závěru loňského šampionátu. Dokonce je přesvědčen, že nebýt technických potíží v Itálii a Rusku plus jezdecké chyby v USA, byla by jeho úspěšná šňůra ještě delší.
Jak uvedl Damon Hill pro Sky Sports, Nico Rosberg má velkou naději, že tento potenciál přenese i do letošní sezóny. "Myslím, že vzbuzuje daleko větší respekt. Zlomilo se to podle mě v Austinu, kdy ho Lewis porazil a ještě mu hodil čepici. Nico mu jí naštvaně hodil zpátky, což byl okamžik, jako by si řekl »OK, takhle už dál pokračovat nebudu«, a vyhrál zbývající tři závody."
Damonův otec Graham Norman Hill se stal šampionem F1 dvakrát, v roce 1962 na BRM a o šest let později na Lotusu. Damon triumfoval v sezóně 1996 na Williamsu a dle jeho názoru má Nico na to, aby se stal členem imaginárního klubu rodinných šampionů. Keke Rosberg totiž dobyl titul na Williamsu v roce 1982 a Damon věří, že Nico jeho výkon dokáže zopakovat. "Věřím, že se zlepší a stane se druhým synem mistra světa, který také získá titul. Zjevně tuší, že jeho čas se krátí a když se všechny ingredience dají dohromady, možná bude letos ještě odhodlanější. A díky tomu ho bude možná o dost těžší porazit," domívá se Hill.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.