Ačkoliv svůj přímý souboj o Formuli 1 francouzská pneumatikářská firma prohrála, stále věří, že se při nejbližší možné příležitosti do F1 vrátí. Zástupci značky s panáčkem Bibendum ve znaku věří, že jejich přítomnost by přinesla Formuli 1 úsporu prostředků.
Michelin stejně jako jeho přímý konkurent Pirelli prošel výběrovým řízením FIA na post dodavatele pneumatik pro období 2017-2019. Bernie Ecclestone nakonec vybral pro daný časový úsek jako dodavatele Pirelli. Jedním z důvodů byla i skutečnost, že Italové nehodlají měnit velikost pneumatik, zatímco Michelin trvá na přechodu k osmnáctipalcovým kolům.
"O Formuli 1 máme stále zájem, ani neměníme náš postoj. Jsme ochotni ho přehodnotit pouze v případě, že by v dané konstelaci nedával smysl. Je v pořádku, pokud budeme spoléhat na závodní prostředí, tvořené správným poměrem atraktivního show se špičkovou technologií, v němž budeme moci představit naše know-how. Jsme ale přesvědčeni, že bude nutné přejít na osmnáctipalcové pneumatiky. K této změně jednoho dne Formule 1 prostě musí dojít. Pokud chcete využít poznatků z tratí v běžném provozu, musí být mezi výrobky určitá podobnost," vysvětluje záměry Michelinu sportovní ředitel Pascal Couasnon.
Od souboru změn pro sezónu 2017 se neočekává, že by byl významně revoluční jako původní návrhy, měl by především zrychlit monoposty. Právě z tohoto hlediska Couasnon věří, že s osmnáctipalcovými pneumatikami by byly vozy o 1,5 vteřiny rychlejší, přičemž by tato varianta vyšla levněji než aerodynamické úpravy mající zhruba stejný efekt.
"Kolik to bude stát, když budete hledat jinou variantu zrychlení vozů, když můžeme pouhou změnou dodavatele pneumatik dosáhnout zrychlení o půldruhé vteřiny? Naše produkty jsou velice konstantní, takže už při testování by se takový rozdíl velice rychle odhalil. Proto se domnívám, že přechod na pneu Michelin by vyšel podstatně levněji než setrvat u konkurence," dodává Couasnon.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.