Jan Magnussen si myslí, že příležitost, která se jeho synovi Kevinovi nyní otevírá u Renaultu, může být ještě lepší než ta před dvěma roky u McLarenu.
Otec Kevina sice ve středu v Paříži chyběl, když byl jeho syn představen jako závodní pilot Renaultu pro sezónu 2016, své nadšení přesto dává jasně najevo: "Bylo to skvělé vidět jej na pódiu," uvádí bývalý pilot Formule 1, který prezentaci sledoval ze svého domova v Dánsku.
"Já jsem ho v kombinéze ještě neviděl, takže to bylo skvělé. Pár dní jsem věděl, co se stane, přesto však šlo o nádherný pocit vidět jej, jak tam přišel s ostatními," uvádí 42letý Jan Magnussen pro domácí televizi TV2.
Přiznává, že to pro ně bylo těžké, když jeho syn přišel na sklonku roku 2014 o místo u McLarenu, a loňskou sezónu trávil jako rezervní pilot, než se ve Wokingu v září vzdali jeho služeb definitivně.
"Pracovali na tomto návratu od té doby, co se to u McLarenu začalo ubírat špatným směrem. Takže jsem strašně šťastný a myslím, že tato šance může být ještě lepší než ta jeho první [u McLarenu]," pokračuje otec dánského závodníka.
"Situace u Renaultu znamená, že může něco budovat s týmem, který začíná jako méně konkurenceschopný, a já si myslím, že to pro něj bude velmi dobré. Podle mě je teď Kevin u Renaultu ve skvělé situaci. Snad se za několik let budou moci stát společně mistry světa," přeje si Jan Magnussen.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.