Podle Marcuse Ericssona by si Skandinávie zasloužila obnovit tradici své Velké ceny, i když by to bylo těžké.
Jezdec Sauberu tvrdí, že týmy Formule 1 by měly opět zavítat i do skandinávských zemí. Je tomu už 37 let od doby, kdy se ve švédském Anderstorpu jela poslední Velká cena, to bylo v roce 1978.
Sám Ericsson si je vědom, že realizace Velké ceny ve Skandinávii by nebyla jednoduchá: "Nevidím možnost, že by se tam dalo dlouhododobě závodit, ale bylo by to cool a skvělé pro sport, pokud by se v severní Evropě jel závod."
Kromě Švéda Ericssona v současné době v F1 jezdí ještě další dva piloti, kteří pocházejí ze severských zemí. Jedná se o Fina Valtteriho Bottase, který závodí za Williams, a z téže země ještě pochází i Kimi Räikkönen z Ferrari.
"V F1 máme Švédy, Finy a dlouhou tradici ve Skandinávii, takže závodit tam by bylo opravdu hodně dobré a myslím, že spousta lidí by se na závod dívala. Podle toho, jak to vypadá v současnosti a kolik peněz stojí uspořádat Velkou cenu, si nemyslím, že země, jako je Švédsko, bude mít finanční prostředky. Ale jsem si jistý, že by o ni byl zájem," dodal Marcus Ericsson pro Autosport.com.
"Podpora, kterou ve Švédsku mám, je skvělá. Ve Formuli 1 nebyl švédský jezdec po 23 let, než jsem přišel já, takže podporu oceňuji. Je to báječné a vidím, že když se mé výsledky pořád zlepšují, sleduje mě více lidí," zakončil Ericsson.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.