Podle Marcuse Ericssona by si Skandinávie zasloužila obnovit tradici své Velké ceny, i když by to bylo těžké.
Jezdec Sauberu tvrdí, že týmy Formule 1 by měly opět zavítat i do skandinávských zemí. Je tomu už 37 let od doby, kdy se ve švédském Anderstorpu jela poslední Velká cena, to bylo v roce 1978.
Sám Ericsson si je vědom, že realizace Velké ceny ve Skandinávii by nebyla jednoduchá: "Nevidím možnost, že by se tam dalo dlouhododobě závodit, ale bylo by to cool a skvělé pro sport, pokud by se v severní Evropě jel závod."
Kromě Švéda Ericssona v současné době v F1 jezdí ještě další dva piloti, kteří pocházejí ze severských zemí. Jedná se o Fina Valtteriho Bottase, který závodí za Williams, a z téže země ještě pochází i Kimi Räikkönen z Ferrari.
"V F1 máme Švédy, Finy a dlouhou tradici ve Skandinávii, takže závodit tam by bylo opravdu hodně dobré a myslím, že spousta lidí by se na závod dívala. Podle toho, jak to vypadá v současnosti a kolik peněz stojí uspořádat Velkou cenu, si nemyslím, že země, jako je Švédsko, bude mít finanční prostředky. Ale jsem si jistý, že by o ni byl zájem," dodal Marcus Ericsson pro Autosport.com.
"Podpora, kterou ve Švédsku mám, je skvělá. Ve Formuli 1 nebyl švédský jezdec po 23 let, než jsem přišel já, takže podporu oceňuji. Je to báječné a vidím, že když se mé výsledky pořád zlepšují, sleduje mě více lidí," zakončil Ericsson.
Toto Wolff přiznal, že druhé místo Mercedesu v Poháru konstruktérů 2025 v něm zanechalo smíšené emoce. Zatímco výsledek potvrzuje návrat mezi elitu, ambice týmu sahají výš než na druhou příčku.
Kimi Antonelli zažil v premiérové sezoně F1 výrazné výkyvy, kdy po slibném startu následovalo slabší období během evropských závodů. Mladý Ital prozradil, kdy nastal opětovný zlom ke zlepšení výkonů.
Sezóna 2026 ukončí éru monopostů s přísavným efektem, které formovaly současnou podobu Formule 1. Nová pravidla přinesou zcela novou technickou kapitolu šampionátu. Lewis Hamilton prozradil jeho vztah ke končící ground-effect éře.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.