Podle Marcuse Ericssona by si Skandinávie zasloužila obnovit tradici své Velké ceny, i když by to bylo těžké.
Jezdec Sauberu tvrdí, že týmy Formule 1 by měly opět zavítat i do skandinávských zemí. Je tomu už 37 let od doby, kdy se ve švédském Anderstorpu jela poslední Velká cena, to bylo v roce 1978.
Sám Ericsson si je vědom, že realizace Velké ceny ve Skandinávii by nebyla jednoduchá: "Nevidím možnost, že by se tam dalo dlouhododobě závodit, ale bylo by to cool a skvělé pro sport, pokud by se v severní Evropě jel závod."
Kromě Švéda Ericssona v současné době v F1 jezdí ještě další dva piloti, kteří pocházejí ze severských zemí. Jedná se o Fina Valtteriho Bottase, který závodí za Williams, a z téže země ještě pochází i Kimi Räikkönen z Ferrari.
"V F1 máme Švédy, Finy a dlouhou tradici ve Skandinávii, takže závodit tam by bylo opravdu hodně dobré a myslím, že spousta lidí by se na závod dívala. Podle toho, jak to vypadá v současnosti a kolik peněz stojí uspořádat Velkou cenu, si nemyslím, že země, jako je Švédsko, bude mít finanční prostředky. Ale jsem si jistý, že by o ni byl zájem," dodal Marcus Ericsson pro Autosport.com.
"Podpora, kterou ve Švédsku mám, je skvělá. Ve Formuli 1 nebyl švédský jezdec po 23 let, než jsem přišel já, takže podporu oceňuji. Je to báječné a vidím, že když se mé výsledky pořád zlepšují, sleduje mě více lidí," zakončil Ericsson.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.