Pirelli oznámilo, že odmítlo absolvovat testy mokrých pneumatik s mistrovským vozem týmu Mercedes - německý tým se přitom nabídl. Pro sběr dat si Italové vybrali monoposty stájí Ferrari, McLaren a Red Bull.
Po testu na Paul Ricard má mít výrobce obutí dostatečné množství dat k prozkoumání. Tato data získal italský výrobce pneumatik na vozech týmů Ferrari, McLaren a Red Bull během dvoudenního testu. Nové sady ujely 639 okruhů. Testovalo se na 3,8 kilometrů dlouhé trati, která byla skrápěna umělým zavlažovacím systémem.
Pirelli je spokojeno s množstvím nasbíraných dat. Oba dva dny byly testy ukončeny dříve, než se původně plánovalo. Mario Isola vysvětluje, že pouze tři vozy byly vybrány proto, aby byly zaručeny konzistentní mokré podmínky. Více vozů by vystříkalo vodu mimo trať a vyjela by se suchá stopa.
Dále Ital prozradil, že odmítli nabídku Mercedesu na testování s jejich mistrovským W06 Hybrid - Pirelli se raději rozhodlo využít vozy tří největších týmů, které nemají motor Mercedes. "Řekli jsme, že jsme spokojeni s počtem tří vozů na trati. Kdybycho měli víc jak tři týmy, tak bychom je museli nějak rozdělit, protože by vozy vystříkaly vodu mimo trať.
S deseti vozy by bylo nemožné provést mokrý test. Když tedy Mercedes už věděl, že potřebujeme jenom tři vozy, tak řekli, že pokud je budeme potřebovat, tak dojedou, jinak zůstanou doma. Takže to není tak, že by nemohli."
Paul Ricard bylo vybráno kvuli snadnému přístupu pro všechny tři týmy. Navíc má okruh možnost vytvořit spolehlivě požadované podmínky. "Jezdili jsme na specifikaci, která může být plně morká. Známe ji velmi dobře, protože zde testujeme i s vozy GT."
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.