Pirelli oznámilo, že odmítlo absolvovat testy mokrých pneumatik s mistrovským vozem týmu Mercedes - německý tým se přitom nabídl. Pro sběr dat si Italové vybrali monoposty stájí Ferrari, McLaren a Red Bull.
Po testu na Paul Ricard má mít výrobce obutí dostatečné množství dat k prozkoumání. Tato data získal italský výrobce pneumatik na vozech týmů Ferrari, McLaren a Red Bull během dvoudenního testu. Nové sady ujely 639 okruhů. Testovalo se na 3,8 kilometrů dlouhé trati, která byla skrápěna umělým zavlažovacím systémem.
Pirelli je spokojeno s množstvím nasbíraných dat. Oba dva dny byly testy ukončeny dříve, než se původně plánovalo. Mario Isola vysvětluje, že pouze tři vozy byly vybrány proto, aby byly zaručeny konzistentní mokré podmínky. Více vozů by vystříkalo vodu mimo trať a vyjela by se suchá stopa.
Dále Ital prozradil, že odmítli nabídku Mercedesu na testování s jejich mistrovským W06 Hybrid - Pirelli se raději rozhodlo využít vozy tří největších týmů, které nemají motor Mercedes. "Řekli jsme, že jsme spokojeni s počtem tří vozů na trati. Kdybycho měli víc jak tři týmy, tak bychom je museli nějak rozdělit, protože by vozy vystříkaly vodu mimo trať.
S deseti vozy by bylo nemožné provést mokrý test. Když tedy Mercedes už věděl, že potřebujeme jenom tři vozy, tak řekli, že pokud je budeme potřebovat, tak dojedou, jinak zůstanou doma. Takže to není tak, že by nemohli."
Paul Ricard bylo vybráno kvuli snadnému přístupu pro všechny tři týmy. Navíc má okruh možnost vytvořit spolehlivě požadované podmínky. "Jezdili jsme na specifikaci, která může být plně morká. Známe ji velmi dobře, protože zde testujeme i s vozy GT."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.