 
            Německý pilot, který zatím v F1 absolvoval 128 Grand Prix, se po necelém roce loučí s týmem Williams. Třiatřicetiletý rodák z Gräfelfingu jel poslední Grand Prix v Abú Zabí na konci roku 2014.
Adrian Sutil má za sebou poměrně rušné dny. Asi nejvíc zaujal veřejnost jeho spor s týmem Sauber, kde se hraje o 3,5 milionů eur. Nyní se k tomu přidává další zásadní krok, který s největší pravděpodobností odstřihne Sutila od dění ve Formuli 1 (o soudní při čtěte zde).
Angažován do týmu Williams byl Sutil před Grand Prix Malajsie 2015. Všeobecně se mělo za to, že šéf týmu chtěl mít v záloze zkušeného pilota pro případ, že by se opakovala situace z Austrálie, kde Bottas kvůli problému se zády nemohl nastoupit do závodu. Sutil byl s ohledem na absolvovanou sezónu 2014 ideálním řešením, navíc pilotoval vůz s hybridním motorem v závodním režimu, proto dostal jako náhradník přednost před Susie Wolffovou.
Paradoxní přitom je, že Sutil v týmu "absolvoval" závody evropské části tím způsobem, že byl připraven zaskočit v případě nouze, ale do Williamsu FW37 nikdy neusedl, pokud nepočítáme zkoušky na simulátoru. On sám ostatně tvrdil, že působení v této stáji bere pouze jako dočasné, zatímco se rozhlížel po jiných možnostech.
Jaké budou další Adrianovy závodní plány není docela jisté. Hovoří se o seriálu WEC nebo šampionátu DTM, vyloučena není ani jeho účast v japonském mistrovství Super GT - v týmu TOM'S Toyota už jel během svého působení v F3 (2006, Japonsko). Proto se dá předpokládat, že Sutila letos ve Formuli 1 s velkou pravděpodobností neuvidíme.
Williams dosud neouvedl, zda bude angažovat na uvolněný post po Sutilovi nějakého jiného zkušeného jezdce jako případného náhradníka pro Grand Prix. Po odchodu Susie Wolffové se nejčastěji v souvislosti s tímto týmem objevovalo jméno britského pilota Alexe Lynnea, působícího doposud v GP2.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.