Přestože se u Red Bullu rozhodlo pozdě, s jakými pohonnými jednotkami budou v roce 2016 nastupovat, tak jsou v přípravách nového vozu RB12 podle svého manažera Jonathana Wheatleyho napřed.
Rakouský tým v závěru loňské sezóny připravoval tři verze vozu pro různé pohonné jednotky, když hledal jejího dodavatele. Nakonec zůstává u Renaultu, jehož produkty si bude přejmenovávat dle svého sponzora na TAG Heuer.
Stavba nového vozu jde Red Bullu velmi dobře a první předsezónní test by měli podle Wheatleyho "v pohodě" stihnout: "Je to výzva, ale myslím si, že pokud se s tím nějaký tým dokáže vyrovnat, pak jsme to my. Kluci odvádějí v továrně báječnou práci - úžasnou práci odvedli během vánoc. Všechno je v podstatě pod kontrolou. Víme, co a kdy budeme dostávat."
"Jsme velmi šťastní v tom, že jsme skončili u pohonné jednotky, kterou velmi dobře známe, z tohoto pohledu tedy bylo vnitřní uspořádání relativně jednoduché. Nedávno jsem si byl sednout s hlavním konstruktérem a věci jsou hodně napřed," pokračuje manažer Red Bullu.
Podle něj je pro tým povzbuzením také poslední vývoj u Renaultu, který posílil uznávaný odborník na motory - Mario Illien se svou společností Ilmor Engineering.
"Momentálně z Francie přicházejí velmi dobré zprávy. Nebude to mimořádné, ale dosáhli určitých zisků, což je velmi pozitivní. Takhle na tom podle mě momentálně jsme. Budeme na stejné úrovni, jako ostatní pohonné jednotky v roce 2016? Myslím, že to je zřejmě nepravděpodobné. Potřebujeme se ale jen dostat blíže," dodává Wheatley.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.