Felipe Massa věří, že Williams bude moci v sezóně 2016 vyhrát závod po zlepšení, které předvedli v posledních dvou letech.
Z titulu se Williams radoval naposledy v roce 1997, za posledních 11 roků vyhrál ale jen jeden závod. Během uplynulých dvou sezón ale došlo ke zlepšení a jeho piloti skončili 13krát na pódiu. A letos očekávají ještě větší úspěchy.
"To je to, na čem pracujeme. Jsme opravdu blízko. Loni jsme byli několikrát na pódiu, možná ještě vícekrát v roce 2014, a opravdu doufáme, že se můžeme vrátit k vítězstvím, k autu, které je skutečně natolik konkurenceschopné, aby mohlo bojovat o vítězství. Opravdu věřím, že to je možné," popisuje Massa, který loni prohrál o 15 bodů se svým týmovým kolegou Valtterim Bottasem.
Přesto si myslí, že jezdil lépe než mladý Fin, který je občas spojován jako možná náhrada svého krajana Kimiho Räikkönena u Ferrari: "Možná hovořil o přestupu k Ferrari a v té době jsem byl lepší než on. Ale on ví, že ten nejlepší způsob, jak se dostat do týmu, jako je Ferrari, je být konkurenceschopný."
"Nemyslím si, že byl roztržitý. Hodně se soustředil na to, aby byl dobrý a konkurenceschopný. Společně jsme u týmu a na trati prožili opravdu dobrou sezónu a věřím, že můžeme zažít další takovou. Snad budu moci být před ním, protože vždy chceme být před svým týmovým kolegou," dodává Massa.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.