Felipe Massa věří, že Williams bude moci v sezóně 2016 vyhrát závod po zlepšení, které předvedli v posledních dvou letech.
Z titulu se Williams radoval naposledy v roce 1997, za posledních 11 roků vyhrál ale jen jeden závod. Během uplynulých dvou sezón ale došlo ke zlepšení a jeho piloti skončili 13krát na pódiu. A letos očekávají ještě větší úspěchy.
"To je to, na čem pracujeme. Jsme opravdu blízko. Loni jsme byli několikrát na pódiu, možná ještě vícekrát v roce 2014, a opravdu doufáme, že se můžeme vrátit k vítězstvím, k autu, které je skutečně natolik konkurenceschopné, aby mohlo bojovat o vítězství. Opravdu věřím, že to je možné," popisuje Massa, který loni prohrál o 15 bodů se svým týmovým kolegou Valtterim Bottasem.
Přesto si myslí, že jezdil lépe než mladý Fin, který je občas spojován jako možná náhrada svého krajana Kimiho Räikkönena u Ferrari: "Možná hovořil o přestupu k Ferrari a v té době jsem byl lepší než on. Ale on ví, že ten nejlepší způsob, jak se dostat do týmu, jako je Ferrari, je být konkurenceschopný."
"Nemyslím si, že byl roztržitý. Hodně se soustředil na to, aby byl dobrý a konkurenceschopný. Společně jsme u týmu a na trati prožili opravdu dobrou sezónu a věřím, že můžeme zažít další takovou. Snad budu moci být před ním, protože vždy chceme být před svým týmovým kolegou," dodává Massa.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.