Podle Bernieho Ecclestonea můžou o titul bojovat pouze dva týmy - Ferrari a Mercedes. Svým zákazníkům podle něj poskytují mnohem slabší pohonné jednotky.
"Mercedes dodává čtyři z těchto pohonných jednotek menším týmům a očividně jim je dodávají s mnohem nižším výkonem, než mají ve svých autech. Můžete tedy odepsat čtyři týmy," popisuje Ecclestone pro TSN.
Mercedes letos kromě svého továrního týmu bude pohánět Force Indii, Williams a nově Manor, který střídá Lotus. Ten nyní patří Renaultu a bude sdílet jeho pohonné jednotky. Francouzi ale zůstávají u dvou stájí - Toro Rosso totiž přešlo k Ferrari, které mu ale bude poskytovat jen rok staré specifikace.
"Z ostatních týmů Ferrari zásobuje tři úplně stejným způsobem. Ferrari nemá tak silný motor jako Mercedes, ale dostává se na jeho úroveň. A také oni dodávají ostatním týmům - a motor, který jim poskytují, není tak dobrý," poukazuje šéf F1 také na stáj z Maranella.
Bitva o titul se tak kvůli nekonkurenceschopnosti Hondy a Renaultu zužuje z 11 týmů pouze na dva: "Takže to, co opravdu a upřímně máme, je Mercedes a Ferrari. A doufám, že spolu budou závodit."
Pochybuje však, že by letos mohlo Ferrari porazit Stříbrné šípy: "Přál bych si říct ano, ale nemůžu, protože si myslím, že v základu jde o velmi dobrý tým, motor je určitě lepší než všechny ostatní a mají samozřejmě jednoho z nejlepších pilotů. Takže to bude pro kohokoliv obtížné je porazit."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.