Kevin Magnussen zavítal do Enstone, kde jednal s šéfy závodního týmu Renaultu, který na konci loňské sezóny odkoupil Lotus. To rozpoutalo spekulace o možném konci Pastora Maldonada, jehož lukrativní sponzorství je ohrožováno politickou nestabilitou ve Venezuele.
Dánský pilot, který odjel jednu sezónu za McLaren, nyní podle britského Telegraphu jedná o nahrazení Maldonada, jehož kariéru zajišťuje venezuelská státní ropná společnost PDVSA. Kvůli k neustále klesajícím cenám ropy a bouřlivému vývoji na domácí politické scéně je jeho místo v ohrožení. Pastor sice tvrdí, že jeho místo a peníze (celkem 1,2 miliardy Kč ročně) jsou jisté, jenže platba má zpoždění a Renaultu zatím nic nepřišlo.
Lotus sice loni oznámil pro sezónu 2016 oba závodní piloty - Maldonada s Jolyonem Palmerem, tým ale odkoupil Renault, který má své konečné plány včetně názvu týmu, sponzorů, závodních pilotů a rezervního jezdce potvrdit až v únoru.
Magnussen se minulý týden objevil v továrně týmu v Enstone, kde dva dny jednal s vyšším vedením. Poté, co přišel místo u McLarenu a loni po Austrálii už nezávodil, se usilovně snaží najít si místo. Mluvčí Renaultu odmítl komentovat jednání s dánským mladíkem, kterému již moc možností nezbývá - volné místo má už teoreticky pouze Manor, který potřebuje platícího pilota.
Renault postupně obměňuje vedení Lotusu - odešel zástupce Genii Eric Lux a investor Andrew Ruhan, které nahradili sportovní ředitel Cyril Abiteboul a finanční ředitel skkupiny Renault Thierry Cognet, později se k ním přidali další dva ředitelé: Jerome Stoll a Thierry Bollore.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.