Kevin Magnussen zavítal do Enstone, kde jednal s šéfy závodního týmu Renaultu, který na konci loňské sezóny odkoupil Lotus. To rozpoutalo spekulace o možném konci Pastora Maldonada, jehož lukrativní sponzorství je ohrožováno politickou nestabilitou ve Venezuele.
Dánský pilot, který odjel jednu sezónu za McLaren, nyní podle britského Telegraphu jedná o nahrazení Maldonada, jehož kariéru zajišťuje venezuelská státní ropná společnost PDVSA. Kvůli k neustále klesajícím cenám ropy a bouřlivému vývoji na domácí politické scéně je jeho místo v ohrožení. Pastor sice tvrdí, že jeho místo a peníze (celkem 1,2 miliardy Kč ročně) jsou jisté, jenže platba má zpoždění a Renaultu zatím nic nepřišlo.
Lotus sice loni oznámil pro sezónu 2016 oba závodní piloty - Maldonada s Jolyonem Palmerem, tým ale odkoupil Renault, který má své konečné plány včetně názvu týmu, sponzorů, závodních pilotů a rezervního jezdce potvrdit až v únoru.
Magnussen se minulý týden objevil v továrně týmu v Enstone, kde dva dny jednal s vyšším vedením. Poté, co přišel místo u McLarenu a loni po Austrálii už nezávodil, se usilovně snaží najít si místo. Mluvčí Renaultu odmítl komentovat jednání s dánským mladíkem, kterému již moc možností nezbývá - volné místo má už teoreticky pouze Manor, který potřebuje platícího pilota.
Renault postupně obměňuje vedení Lotusu - odešel zástupce Genii Eric Lux a investor Andrew Ruhan, které nahradili sportovní ředitel Cyril Abiteboul a finanční ředitel skkupiny Renault Thierry Cognet, později se k ním přidali další dva ředitelé: Jerome Stoll a Thierry Bollore.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.