Kevin Magnussen zavítal do Enstone, kde jednal s šéfy závodního týmu Renaultu, který na konci loňské sezóny odkoupil Lotus. To rozpoutalo spekulace o možném konci Pastora Maldonada, jehož lukrativní sponzorství je ohrožováno politickou nestabilitou ve Venezuele.
Dánský pilot, který odjel jednu sezónu za McLaren, nyní podle britského Telegraphu jedná o nahrazení Maldonada, jehož kariéru zajišťuje venezuelská státní ropná společnost PDVSA. Kvůli k neustále klesajícím cenám ropy a bouřlivému vývoji na domácí politické scéně je jeho místo v ohrožení. Pastor sice tvrdí, že jeho místo a peníze (celkem 1,2 miliardy Kč ročně) jsou jisté, jenže platba má zpoždění a Renaultu zatím nic nepřišlo.
Lotus sice loni oznámil pro sezónu 2016 oba závodní piloty - Maldonada s Jolyonem Palmerem, tým ale odkoupil Renault, který má své konečné plány včetně názvu týmu, sponzorů, závodních pilotů a rezervního jezdce potvrdit až v únoru.
Magnussen se minulý týden objevil v továrně týmu v Enstone, kde dva dny jednal s vyšším vedením. Poté, co přišel místo u McLarenu a loni po Austrálii už nezávodil, se usilovně snaží najít si místo. Mluvčí Renaultu odmítl komentovat jednání s dánským mladíkem, kterému již moc možností nezbývá - volné místo má už teoreticky pouze Manor, který potřebuje platícího pilota.
Renault postupně obměňuje vedení Lotusu - odešel zástupce Genii Eric Lux a investor Andrew Ruhan, které nahradili sportovní ředitel Cyril Abiteboul a finanční ředitel skkupiny Renault Thierry Cognet, později se k ním přidali další dva ředitelé: Jerome Stoll a Thierry Bollore.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.