Podle Maxe Verstappena dostáhne Toro Rosso letos pokroku i přesto, že bude používat pohonné jednotky Ferrari z loňské sezóny. Těší se na ně i Carlos Sainz, který nerad vzpomíná na "zoufalé" situace s Renaultem.
Soupeři italského týmu - Haas a Sauber - budou mít výhodu v podobě aktuální specifikace motoru, Verstappen si z toho však těžkou hlavu nedělá. Oproti Renaultu podle něj bude představovat pokrok i rok staré Ferrari.
"Myslím si, že dosáhneme většího pokroku ve srovnání s ostatními týmy, které již pohon od Ferrari nebo Mercedesu používají. Nemyslím si, že se díky motor o tolik zlepší ve srovnání s tím, co získáme my. Pro nás to bude o něco lepší a rozhodně nám to pomůže," věří mladý Holanďan.
"Snad bude naše auto opět dobré. Ale je to vždy o čekání. Dozvíme se to až během prvního závodního víkendu. Na příští sezónu se opravdu těším. Dodává vám to znovu motivaci navíc k tomu, abyste v zimě tvrdě pracovali a zlepšili svou fyzickou kondici," pokračuje pro Autosport 18letý Verstappen, jenž je považován za jednoho z největších talentů současné F1.
Jeho týmový kolega Carlos Sainz se letos těší na "ještě italštější tým" díky motorům z Maranella. "Když kolem vás všichni jen proletí, je to velmi zoufalé," odkazuje na výkony loňského vozu poháněného Renaultem. "Může se to jen zlepšit a já plně důvěřuji tomu, že Toro Rosso dosáhne pokroku v oblasti spolehlivosti, zastávek a přilnavosti. Máme dobrou šanci."
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.