Verstappen a Sainz sklidili tuto sezónu určité ovace a Tost si myslí, že to tato dvojice dotáhne daleko.
Max Verstappen a Carlos Sainz jezdili minulou sezónu za tým Toro Rosso a nevedli si vůbec špatně, a to i s omezeným technickým vybavením. Týmový šéf o nich proto prohlásil, že by klidně mohli být tak úspěšní jako Sebastian Vettel.
Vettel, který dřív jezdíval za Toro Rosso i Red Bull, po přestupu do "vyššího" týmu vyhrál čtyři tituly. Tost se domnívá, že současné duo nováčků má založeno na podobně zářnou kariéru.
"Dělají na mě dojem vším: řízením, porozuměním autu z technické stránky, spoluprací s inženýry. Také ale prací s médii a marketingovými akcemi, na všechno si víc a víc zvykají - lidé s nimi rádi pracují a my jsme více než šťastní, že je máme ve svém týmu," prohlásil pyšný šéf týmu pro Motorsport.com.
"Vettel a stejně tak i Carlos a Max mají potřebnou trpělivost, postoj, motivaci a odhodlání být v F1, všichni jsou to dříči. Mezi závody hodně cvičí po fyzické stránce, ale také chodí do simulátoru, což znamená, že jsou na závody vždy dobře připraveni," dodal.
"Musím říct, že Red Bull měl ve volbě těchto pilotů naprostou pravdu, protože můžete vidět, že se učí závod od závodu. Dosáhli poměrně dobré úrovně a jsem proto přesvědčen, že budou mít úspěšnou budoucnost," zakončil Tost s vírou, že se Verstappen a Sainz rozhodnutí Red Bullu obhájí.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.