Verstappen a Sainz sklidili tuto sezónu určité ovace a Tost si myslí, že to tato dvojice dotáhne daleko.
Max Verstappen a Carlos Sainz jezdili minulou sezónu za tým Toro Rosso a nevedli si vůbec špatně, a to i s omezeným technickým vybavením. Týmový šéf o nich proto prohlásil, že by klidně mohli být tak úspěšní jako Sebastian Vettel.
Vettel, který dřív jezdíval za Toro Rosso i Red Bull, po přestupu do "vyššího" týmu vyhrál čtyři tituly. Tost se domnívá, že současné duo nováčků má založeno na podobně zářnou kariéru.
"Dělají na mě dojem vším: řízením, porozuměním autu z technické stránky, spoluprací s inženýry. Také ale prací s médii a marketingovými akcemi, na všechno si víc a víc zvykají - lidé s nimi rádi pracují a my jsme více než šťastní, že je máme ve svém týmu," prohlásil pyšný šéf týmu pro Motorsport.com.
"Vettel a stejně tak i Carlos a Max mají potřebnou trpělivost, postoj, motivaci a odhodlání být v F1, všichni jsou to dříči. Mezi závody hodně cvičí po fyzické stránce, ale také chodí do simulátoru, což znamená, že jsou na závody vždy dobře připraveni," dodal.
"Musím říct, že Red Bull měl ve volbě těchto pilotů naprostou pravdu, protože můžete vidět, že se učí závod od závodu. Dosáhli poměrně dobré úrovně a jsem proto přesvědčen, že budou mít úspěšnou budoucnost," zakončil Tost s vírou, že se Verstappen a Sainz rozhodnutí Red Bullu obhájí.
Sedminásobný mistr světa byl vyřazen už v Q2, zatímco jeho týmový kolega Charles Leclerc vybojoval pole position. Tento nečekaný výsledek ukazuje, jak proměnlivá může být forma v závodech Formule 1.
Charles Leclerc nečekaně ovládl kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska a získal pole position před vedoucím jezdcem šampionátu Oscarem Piastrim. Piastri v Q3 bojoval s nepříznivými podmínkami, které podle něj způsobil náhlý vítr, jež mu zkomplikoval optimální průjezd zatáčkami a zmařil šanci na první místo.
McLaren měl našlápnuto k pole position, ale Charles Leclerc překvapil a uzmul první místo pro Ferrari. Předvedl skvělé kolo právě ve chvíli, kdy to bylo nejvíce potřeba.
Laurent Mekies přiznal, že Racing Bulls se celý víkend potýkají s nedostatkem přilnavosti a špatným vyvážením vozu RB21. Podle něj se tým trápil ve všech trénincích a najít správné nastavení bylo velmi obtížné.
Předseda Ferrari John Elkann potvrdil svou důvěru ve šéfa týmu Freda Vasseura. Podpora přichází ve chvíli, kdy se tým snaží stabilizovat výkonnost a pokračovat v dlouhodobém růstu.
McLaren před kvalifikací jasně ukázal svou sílu, když v posledním tréninku dominoval a vytvořil si pohodlný náskok. Tento výkon naznačuje, že tým je připraven zaútočit na přední pozice při sobotním měření sil.
Lewis Hamilton zaostal v tréninku na Hungaroringu za týmovým kolegou Charlesem Leclercem. Brit ztrácel tempo a hledal optimální nastavení monopostu.
Charles Leclerc prohlásil, že závodění za Ferrari má pro něj větší hodnotu než titul s jiným týmem. Svou loajalitu k italské stáji označil za hlubší než samotné výsledky.
Lando Norris potvrdil rostoucí formu McLarenu a ovládl druhý volný trénink na Hungaroringu. Britský pilot byl na technickém okruhu u Budapešti nejrychlejší a naznačil, že oranžoví budou i tento víkend patřit mezi hlavní favority.
Roman Staněk získal v Budapešti svou první pole position ve Formuli 2 díky skvělému kolu v čase 1:28.779. Český jezdec porazil týmového kolegu Fornaroliho a odstartuje nedělní hlavní závod z první příčky.
Helmut Marko připustil, že Max Verstappen by mohl v příští sezóně přehodnotit své setrvání v Red Bullu, pokud se změní okolnosti v týmu. Zároveň zpochybnil atraktivitu Mercedesu jako případné alternativy pro trojnásobného šampiona.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.