I když páteční tréninky nejsou moc reprezentativní, tak podle Pastora Maldonada je Jolyon Palmer na svůj debut v F1 příští rok připravený a vše zvládne.
Letošní sezónu mladý Palmer u Lotusu strávil na pozici rezervního pilota, přičemž se místo Romaina Grosjeana, který odešel do Haasu, zúčastnil 13 pátečních tréninků. Maldonado si sice není moc jistý tím, nakolik mu tyto tréninky pomohly, na F1 je podle něj ale připravený.
"Je to těžké, protože letos odjezdil většinu pátků, ale vždy na tvrdší směsi a hodně nepogumované trati. To je ten nejhorší okamžik víkendu," vysvětluje Maldonado, proč rezervním pilotům účast v prvních trénincích moc nepomůže, mají-li nastoupit do závodů.
Svého nového týmového kolegu ale chválí: "Je dobrým jezdcem. Je velmi inteligentní a přeji mu to nejlepší. Myslím si, že je připravený. Doufám, že na to se mnou bude tvrdě tlačit, abychom tým dostali do dobré pozice. Rok strávený u Lotusu mu z jedné strany pomůže, protože všechny zná a ví, jak pracujeme."
"Samozřejmě, že závodění ve Formuli 1 ještě nezažil, nemá zkušenosti s nastavováním auta, ale to přijde. Pokud jste chytří a odvádíte s kluky svou práci, tak tohle přichází automaticky. Také bude potřebovat čas na to, aby se přizpůsobil závodům," dodává pro Autosport Maldonado.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.