Ron Dennis, šéf týmu McLaren, se vyjadřuje ke svému postavení a k situaci v týmu a věří v budoucí úspěch.
Zdá se, jako by hvězda McLarenu už pohasla. Přesto to byl dřív špičkový tým, což dokazuje jeho bohatá historie. Ron Dennis si však myslí, že se situace zlepší a že budoucnost přinese opět úspěchy.
K tomu, jestli má Ron Dennis pro vedení týmu dostačující kondičku, řekl: "Pokud vím, jsem velmi zdravý, starám se o sebe a neupadám do únavy. Jsem hodně motivovaný, ambice si vezmu i do hrobu. Vždycky jsem byl ambiciózní. Formule 1 se mění, ale to už není můj problém. Můj úkol je vybrat správné lidi pro jednotlivé práce. Vybrat si vedení je výzva v každém podnikání. Vždycky se to nepovede, ale od toho je to výzva."
"Bez iluzí - jsem motivovaný a soustředěný tak, jako jsem vždycky byl, abych přispěl k budoucnosti McLarenu, to je můj cíl. A mé vize musí být sdíleny," pokračoval Dennis pro autosport.com.
Dennis si myslí, že v McLarenu jsou ti správní lidé: "Za prvé je nutno říct, že odpovědnost za výkonnost a běh vozů není má. Stále ale pevně věřím, máme v týmu ty nejlepší lidi za hodně dlouhou dobu. Naši inženýři jsou také motivovaní a soustředění. A jestli věřím, že máme schopné lidi? Ano, máme. Před rokem jsem to necítil, ale to je nevyhnutelné. Týmy si nekonkurují jen motorem a autem, ale i lidmi."
"Udělali jsme hodně práce s cílem zlepšit techniku a uvidíte, jak se naše úsilí bude rozvíjet. Pokud bych měl zvážit, kdo se k našemu týmu v dalších dvou letech připojí, proti tomu, koho jsme v posledních dvou letech ztratili, pak vše mluví ve prospěch budoucnosti," zakončil Ron Dennis.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.