Ron Dennis, šéf týmu McLaren, se vyjadřuje ke svému postavení a k situaci v týmu a věří v budoucí úspěch.
Zdá se, jako by hvězda McLarenu už pohasla. Přesto to byl dřív špičkový tým, což dokazuje jeho bohatá historie. Ron Dennis si však myslí, že se situace zlepší a že budoucnost přinese opět úspěchy.
K tomu, jestli má Ron Dennis pro vedení týmu dostačující kondičku, řekl: "Pokud vím, jsem velmi zdravý, starám se o sebe a neupadám do únavy. Jsem hodně motivovaný, ambice si vezmu i do hrobu. Vždycky jsem byl ambiciózní. Formule 1 se mění, ale to už není můj problém. Můj úkol je vybrat správné lidi pro jednotlivé práce. Vybrat si vedení je výzva v každém podnikání. Vždycky se to nepovede, ale od toho je to výzva."
"Bez iluzí - jsem motivovaný a soustředěný tak, jako jsem vždycky byl, abych přispěl k budoucnosti McLarenu, to je můj cíl. A mé vize musí být sdíleny," pokračoval Dennis pro autosport.com.
Dennis si myslí, že v McLarenu jsou ti správní lidé: "Za prvé je nutno říct, že odpovědnost za výkonnost a běh vozů není má. Stále ale pevně věřím, máme v týmu ty nejlepší lidi za hodně dlouhou dobu. Naši inženýři jsou také motivovaní a soustředění. A jestli věřím, že máme schopné lidi? Ano, máme. Před rokem jsem to necítil, ale to je nevyhnutelné. Týmy si nekonkurují jen motorem a autem, ale i lidmi."
"Udělali jsme hodně práce s cílem zlepšit techniku a uvidíte, jak se naše úsilí bude rozvíjet. Pokud bych měl zvážit, kdo se k našemu týmu v dalších dvou letech připojí, proti tomu, koho jsme v posledních dvou letech ztratili, pak vše mluví ve prospěch budoucnosti," zakončil Ron Dennis.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.