Ron Dennis, šéf týmu McLaren, se vyjadřuje ke svému postavení a k situaci v týmu a věří v budoucí úspěch.
Zdá se, jako by hvězda McLarenu už pohasla. Přesto to byl dřív špičkový tým, což dokazuje jeho bohatá historie. Ron Dennis si však myslí, že se situace zlepší a že budoucnost přinese opět úspěchy.
K tomu, jestli má Ron Dennis pro vedení týmu dostačující kondičku, řekl: "Pokud vím, jsem velmi zdravý, starám se o sebe a neupadám do únavy. Jsem hodně motivovaný, ambice si vezmu i do hrobu. Vždycky jsem byl ambiciózní. Formule 1 se mění, ale to už není můj problém. Můj úkol je vybrat správné lidi pro jednotlivé práce. Vybrat si vedení je výzva v každém podnikání. Vždycky se to nepovede, ale od toho je to výzva."
"Bez iluzí - jsem motivovaný a soustředěný tak, jako jsem vždycky byl, abych přispěl k budoucnosti McLarenu, to je můj cíl. A mé vize musí být sdíleny," pokračoval Dennis pro autosport.com.
Dennis si myslí, že v McLarenu jsou ti správní lidé: "Za prvé je nutno říct, že odpovědnost za výkonnost a běh vozů není má. Stále ale pevně věřím, máme v týmu ty nejlepší lidi za hodně dlouhou dobu. Naši inženýři jsou také motivovaní a soustředění. A jestli věřím, že máme schopné lidi? Ano, máme. Před rokem jsem to necítil, ale to je nevyhnutelné. Týmy si nekonkurují jen motorem a autem, ale i lidmi."
"Udělali jsme hodně práce s cílem zlepšit techniku a uvidíte, jak se naše úsilí bude rozvíjet. Pokud bych měl zvážit, kdo se k našemu týmu v dalších dvou letech připojí, proti tomu, koho jsme v posledních dvou letech ztratili, pak vše mluví ve prospěch budoucnosti," zakončil Ron Dennis.
Lando Norris potvrdil rostoucí formu McLarenu a ovládl druhý volný trénink na Hungaroringu. Britský pilot byl na technickém okruhu u Budapešti nejrychlejší a naznačil, že oranžoví budou i tento víkend patřit mezi hlavní favority.
Roman Staněk získal v Budapešti svou první pole position ve Formuli 2 díky skvělému kolu v čase 1:28.779. Český jezdec porazil týmového kolegu Fornaroliho a odstartuje nedělní hlavní závod z první příčky.
Helmut Marko připustil, že Max Verstappen by mohl v příští sezóně přehodnotit své setrvání v Red Bullu, pokud se změní okolnosti v týmu. Zároveň zpochybnil atraktivitu Mercedesu jako případné alternativy pro trojnásobného šampiona.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.
McLaren vstoupil do víkendu na Hungaroringu ve velkém stylu a ovládl první volný trénink. Navázal tak na silný výkon z Belgie, kde tým rovněž patřil k nejrychlejším.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari nenaplňuje vysoká očekávání, což potvrdil i nevýrazný výkon na Velké ceně Belgie. Namísto boje o vítězství zatím zažívá frustraci a nelehké hledání formy.
Fernando Alonso kvůli bolestem zad vynechá první trénink na Velkou cenu Maďarska. Jeho místo v kokpitu Aston Martinu dočasně zaujme rezervní jezdec Felipe Drugovich.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.