Red Bull se bude dle svého technického ředitele, Adriana Neweyho, v sezóně 2016 s motorem Renault kvůli nedostatku výkonu dále trápit, zatímco McLaren může s Hondou poměrně snadno vyřešit slabinu svého systému pro rekuperaci energie (ERS) a být pro ně více než silným soupeřem.
Rakouský tým se letos propadl až na čtvrté místo mezi konstruktéry. Během sezóny se snažil přejít na pohonné jednotky Mercedes či Ferrari, nakonec mu ale nezbylo nic jiného než pokračovat s Renaultem, jehož produkty si bude přejmenovávat na TAG Heuer. Na rozdíl od McLarenu s Hondou ale ze strany francouzského výrobce velký pokrok nečeká.
"Upřímně si myslím, že to pro nás bude extrémně náročná sezóna. Pokud začneme s motorem o stejném výkonu, jaký jsme měli v letech 2014 a 2015, což je podle mě hodně pravděpodobné, pak budeme ještě více vzadu," varuje Newey před vysokými očekáváními.
"Podle našeho vlastního jsme našli poměrně velké zisky na straně šasi, ale tovární týmy se samozřejmě všechny posunou vpřed. Mercedes a Ferrari udělají pokrok," domnívá se v rozhovoru pro Motorsport.com technický ředitel Red Bullu.
Před jeho stáj by so mohl dostat dokonce i Toro Rosso poháněné rok starým Ferrari a McLaren s Hondou: "Toro Rosso, náš sesterský tým, bude díky 2015 motoru Ferrari znatelně před aktuální pohonnou jednotkou Renault.
Z toho, co jsme viděli, věřím, že Honda dosáhne velkého pokroku. Myslím si, že jejich motor s vnitřním spalováním je poměrně dobrý. Jejich problém bylo, že z turba prostřednictvím MGU-H rekuperovali příliš málo energie. Ale to je pro vyřešení během zimy malý problém."
"Příští rok pro nás tedy bude velmi náročný. Opravdu záleží na tom, co se stane se sportem v roce 2017 a dále. Přeje si vedoucí orgán umožnit soukromým týmům, jako jsme my, mít řádně konkurenceschopné motory nebo ne?" klade si Newey závěrečnou otázku.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.