Technického ředitele Williamsu, Pata Symondse, porážka od Ferrari v letošní sezóně hodně mrzí. Třetí místo už neoslavovali tolik, co minulý rok.
Stáj z Maranella v předchozím ročníku 2014 nezískala ani jedno vítězství a mezi konstruktéry skončila čtvrtá, letos se ale vrátila v silnější formě. Dokázala Mercedes třikrát porazit a celkově ji patří druhé místo. Williams naproti tomu tento rok skončil stejně jako ten minulý - na třetí příčce.
"Ferrari se očividně posunulo nejvíce - bylo kolem 0,3 procenta za námi, nyní je 0,3 procenta před námi, což bolí. Red Bull se o tolik nezměnil. Faktem je, že když Mercedes loni třikrát selhal, byl Red Bull připraven a posbíral drobky," vysvětluje Symonds pro Autosport.
"Mohlo dojít na tři nebo čtyři závody, kdy selhali, a drobky mohl sebrat Williams. Je to jen jedna z těch věcí. Samozřejmě, že letos oni ani my jsme neměli tolik štěstí. Ferrari několik závodů vyhrálo díky čisté rychlosti, ale nemyslím si, že bychom měli být svou sezónou sklíčení," pokračuje technický ředitel týmu s pátým nejvyšším rozpočtem.
"Lidé cítí, že jsme byli ke konci loňské sezóny blíže, což je možná pravdou. Ale vzhledem k Mercedesu jsme se až do Monzy letos opravdu drželi průměrně na rozdíl jednoho procenta za nimi. V Monze využili výkonnostní výhodu a my jsme se trochu více propadli. Jde o dobrou sezónu a o zatraceně dobrý základ, na kterém můžeme stavět," domnívá se Symonds.
Zatímco minulý rok Williams třetí místo mohutně oslavoval, letos po skončení sezóny tolik nadšení u stáje z Grove patrné nebylo: "Minulý rok tým zakončil dekádu, v níž se neustále propadával, takže skončit na třetím místě pro ně bylo jako titul. Ale to zvedá očekávání všech a všichni se chtějí posunout dále, proto je obhájení třetí pozice ještě větším úspěchem."
"Vyhrát mistrovství světa je skvělé, ale když poté zažijete špatný rok, pak se kvůli tomu cítíte hrozně. Zatímco když znovu vyhrajete, tak si řekne: 'Právě jsme dokázali, že to nebyla náhoda.' Mě opravdu těší to, že většina z personálu tím nejsou strašně nadšení. Jde o dobrou věc," dodává Symonds.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.