Podle šéfa Red Bullu pro motorsport, Helmuta Marka, může být Toro Rosso v sezoně 2016 díky pohonným agregátům od Ferrari (byť rok starým) rychlejším než Red Bull. Rozdíl mezi oběma motory má být údajně 80 koňských sil.
187 ku 67 - tak dopadlo letošní skore ve prospěch Red Bullu. Jenomže hodnotit výkonnost obou stájí pouze podle zisku bodů může být zavádějící, už letos měly v několika případech vozy Toro Rosso navrch a o dost bodů je připravila velká porce smůly. Letos měly oba týmy k dispozici stejnou pohonnou jednotku, jenže to se od příštího roku změní.
Red Bull bude příští rok pokračovat s Renaultem (přeznačeným na TAG Heuer) a Toro Rosso se vrátí k Ferrari (k dispozici ale bude mít pouze specifikaci 2015). Helmut Marko si dokáže představit, že juniorská stáj bude rychlejší než mateřský tým, jak prozradil v televizním rozhovoru pro 'ServusTV', kde diskutoval s Nikim Laudou.
"Pokud Renault nepřídá koně, pak bude Toro Rosso rychlejší." Podle Rakušana má tým se sídlem ve Faenze dobrý technický tým a motor, který "je o 80 koní silnější než jejich dosavadní pohonná jednotka" . Podle Nikiho Laudy je Ferrari pro Mercedes už teď velkou hrozbou: "Celý tým Mercedesu se musí udržet v pozoru.
Ferrari se zezadu pořád přibližuje, což je vždy velmi dobrou motivací. My musíme tvrdě pracovat a pak uvidíme, co se stane." Podle krajana Nikiho Laudy, Helmuta Marka, je třeba se před sezonou 2016 zaměřit na stavbu šasi.
"Výzvou pro rok 2016 je postavit dobré šasi. Zároveň je ale třeba mít na paměti rok 2017, kdy dojde k velkým změnám v pravidlech. Půjde o prakticky nová auta. I na velké týmy jako Mercedes nebo na nás to klade velké nároky," zakončil Helmut.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.