Mercedes dal jasně najevo, že nepodezírá Ferrari ze špionáže ani z toho, že by v kauze inženýra Bena Hoylea získalo nějaké poznatky ohledně jejich motorových technologií, jak informovala i místní bulvární média.
Německá automobilka podala na Hoylea žalobu kvůli tomu, že se pokusil získat důvěrná data o jejich závodních pohonných jednotkách těsně před tím, než jejich tým opustil. Očekávalo se, že nastoupí k Ferrari, to však uzavření smlouvy s tímto inženýrem popřelo. Bulvární weby však měli jasno: kradl pro stáj z Maranella.
"Vyšetřování neukázalo na žádný důvod se domnívat, že informace byly přeneseny k Ferrari. Ani žádný ze soudních dokumentů neobviňoval Ferrari z nějakého nepřístojného jednání," píše německá stáj ve svém prohlášení.
"Mercedes bude pokračovat v ochraně svých zájmů včetně pokračování právních jednání proti panu Hoylemu. A bude pokračovat v ochraně proti potenciálnímu nepřístojnému přenosu důvěrných informací v rámci odvětví motorsportu," pokračuje.
Mercedes očekává, že prošetřování Hoyleho aktivit bude ještě několik měsíců pokračovat: "Probíhají interní šetření týkající se informací zcizených Mercedesu panem Hoylem, abychom zabránili potenciálním škodám Mercedesu a jakékoliv společnosti, která by je potenciálně mohla získat."
"Mercedes bude v těchto šetřeních pokračovat, dokud nedospěje k závěru, že všechny důvěrné informace získal zpět. Očekává se, že to potrvá další 2 - 4 měsíce," dodává mistrovská stáj ve svém prohlášení.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.