Red Bull při hledání motorů pro příští sezónu usiloval o spojení s Mercedesem nebo s Ferrari. Nárokoval si přitom konkurenceschopné motory a požadoval aktuální specifikace. Jeho domnělé právo však prezident Ferrari Sergio Marchionne považoval za urážlivé.
S Red Bullem odmítli spolupracovat Mercedes, Ferrari i Honda, a tak mu nezbylo než se vrátit k Renaultu, jemuž předčasně vypověděli smlouvu. Marchionne se nyní pustil do svého rakouského rivala s tím, že Red Bull bez pohonné jednotky nemůže být považován za "silný tým."
"Mě přijde urážlivé to, že někdo považuje za normální a absolutně správné mít dobrý motor. Nikdo nemá právo dostávat takový motor. Všechno musí být v řádném čase pro tyto specifické termíny definováno," uvádí šéf Ferrari.
"Je tým silný z pohledu šasi, když nemá motor? Nejde o kompletní tým. Silný tým je ten, který má silné jezdce, silné šasi a silnou pohonnou jednotku," vzkazuje Marchionne Red Bullu, který před časem označil Mercedes a Ferrari za zbabělce, protože se bojí, že by Red Bull s jejich motory neporazili.
Poté se dotkl také současných pravidel a jejich znění: "Pravidla, která máme v F1, nemají nic společného s pravidly pro motorky. Existují dva odlišné přístupy. My potřebujeme právníky, abychom mohli pravidla řádně interpretovat. Takto nemůžeme pokračovat. Myslím, že bychom takový systém měli zahodit z pohledu složitosti pravidel, protože není stravitelný."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.