Red Bull dnes potvrdil, že jeho monoposty bude v F1 příští rok pohánět motor TAG Heuer, který bude i nadále vyrábět Renault, rakouský tým si ho ale bude přejmenovávat.
Christian Horner k tomu říká: "TAG Heuer a Red Bull jsou dvě vynikající značky, které mají obě vášeň pro závodění a snahu dělat věci odlišně. Tato jedinečná spolupráce je toho dalším dokladem.
TAG Heuer byl ve světě Formule 1 dlouhá léta ikonou a my jsme potěšeni tím, že se rozhodli pokračovat ve svém spojení se sportem tím, že se dají dohromady s námi. Naše sdílené hodnoty inovace a touha po tom, abychom vyčnívali z davu, z toho činí jedno z nejvíce vzrušujících partnerství v F1.
Také jsme potěšeni tím, že Renault potvrdil svůj dlouhodobý závazek vůči F1 a rádi bychom jim poděkovali za jejich příspěvek týmu od roku 2007. Jejich technické partnerství s Ilmorem nám dodává důvěru a my se těšíme na sezónu 2016," naznačuje Horner spojení se švýcarský, odborníkem na motory - s Mariem Illienem, jehož vývoj Renault v letošní sezóně odmítl uplatnit na své pohonné jednotky.
Jean-Claude Biver, zástupce společnosti TAG Heuer, která patří do skupiny LVHM a od McLarenu přechází k Red Bullu, uvádí: "Formule 1 je hluboce zakořeněna v DNA TAG Heuer a Red Bull Racing je mladý, dynamický a usilovný tým, který perfektně zapadá do naší marketingové strategie.
TAG Heueru to poskytne skvělou viditelnost a umožní nám to učinit partnerství vzrušujícím, odlišným a inovativním. Naše motto #DontCrackUnderPressure (Nezlom se pod tlakem) bude řídícím principem za veškerým našim jednáním s podporou závodního týmu Red Bullu a jeho velmi nakažlivým nadšením," dodává Biver.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.