Red Bull dnes potvrdil, že jeho monoposty bude v F1 příští rok pohánět motor TAG Heuer, který bude i nadále vyrábět Renault, rakouský tým si ho ale bude přejmenovávat.
Christian Horner k tomu říká: "TAG Heuer a Red Bull jsou dvě vynikající značky, které mají obě vášeň pro závodění a snahu dělat věci odlišně. Tato jedinečná spolupráce je toho dalším dokladem.
TAG Heuer byl ve světě Formule 1 dlouhá léta ikonou a my jsme potěšeni tím, že se rozhodli pokračovat ve svém spojení se sportem tím, že se dají dohromady s námi. Naše sdílené hodnoty inovace a touha po tom, abychom vyčnívali z davu, z toho činí jedno z nejvíce vzrušujících partnerství v F1.
Také jsme potěšeni tím, že Renault potvrdil svůj dlouhodobý závazek vůči F1 a rádi bychom jim poděkovali za jejich příspěvek týmu od roku 2007. Jejich technické partnerství s Ilmorem nám dodává důvěru a my se těšíme na sezónu 2016," naznačuje Horner spojení se švýcarský, odborníkem na motory - s Mariem Illienem, jehož vývoj Renault v letošní sezóně odmítl uplatnit na své pohonné jednotky.
Jean-Claude Biver, zástupce společnosti TAG Heuer, která patří do skupiny LVHM a od McLarenu přechází k Red Bullu, uvádí: "Formule 1 je hluboce zakořeněna v DNA TAG Heuer a Red Bull Racing je mladý, dynamický a usilovný tým, který perfektně zapadá do naší marketingové strategie.
TAG Heueru to poskytne skvělou viditelnost a umožní nám to učinit partnerství vzrušujícím, odlišným a inovativním. Naše motto #DontCrackUnderPressure (Nezlom se pod tlakem) bude řídícím principem za veškerým našim jednáním s podporou závodního týmu Red Bullu a jeho velmi nakažlivým nadšením," dodává Biver.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.