Red Bull dnes potvrdil, že jeho monoposty bude v F1 příští rok pohánět motor TAG Heuer, který bude i nadále vyrábět Renault, rakouský tým si ho ale bude přejmenovávat.
Christian Horner k tomu říká: "TAG Heuer a Red Bull jsou dvě vynikající značky, které mají obě vášeň pro závodění a snahu dělat věci odlišně. Tato jedinečná spolupráce je toho dalším dokladem.
TAG Heuer byl ve světě Formule 1 dlouhá léta ikonou a my jsme potěšeni tím, že se rozhodli pokračovat ve svém spojení se sportem tím, že se dají dohromady s námi. Naše sdílené hodnoty inovace a touha po tom, abychom vyčnívali z davu, z toho činí jedno z nejvíce vzrušujících partnerství v F1.
Také jsme potěšeni tím, že Renault potvrdil svůj dlouhodobý závazek vůči F1 a rádi bychom jim poděkovali za jejich příspěvek týmu od roku 2007. Jejich technické partnerství s Ilmorem nám dodává důvěru a my se těšíme na sezónu 2016," naznačuje Horner spojení se švýcarský, odborníkem na motory - s Mariem Illienem, jehož vývoj Renault v letošní sezóně odmítl uplatnit na své pohonné jednotky.
Jean-Claude Biver, zástupce společnosti TAG Heuer, která patří do skupiny LVHM a od McLarenu přechází k Red Bullu, uvádí: "Formule 1 je hluboce zakořeněna v DNA TAG Heuer a Red Bull Racing je mladý, dynamický a usilovný tým, který perfektně zapadá do naší marketingové strategie.
TAG Heueru to poskytne skvělou viditelnost a umožní nám to učinit partnerství vzrušujícím, odlišným a inovativním. Naše motto #DontCrackUnderPressure (Nezlom se pod tlakem) bude řídícím principem za veškerým našim jednáním s podporou závodního týmu Red Bullu a jeho velmi nakažlivým nadšením," dodává Biver.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.