Většinu z vás známe vlastně jen díky příspěvkům, z nichž se dá možná odhadnout, kdo vám je sympatický a komu zrovna nefandíte - ve světě F1. Chceme vám nabídnout příležitost, abyste své favority mohli více zviditelnit - a ještě dostali šanci vyhrát jedinečnou cenu..
Stránky F1NEWS.cz si kladou za cíl vám přinášet co nejfundovanější zpravodajství z Formule 1, doplněné analýzami, postřehy, technickými rozbory či výlety do historie. Každá práce má svůj smysl, když nachází odezvu - k ní je však potřeba vědět i něco o těch, komu máme naše materiály připravovat. Proto jsme pro vás připravili trojdílnou anketu, na jejímž konci se ti šťastní z vás dočkají zajímavých odměn, z nichž většina bude naprosto unikátní.
Co je tedy nutné udělat? Pro začátek stačí opravdu málo – v prvním kole uvést své oblíbence v F1, zavzpomínat na závody a vozy. Důležité je vždy uvést konkrétní údaj, ovšem pokud se budete chtít rozepsat a komentovat důvody své volby, iniciativě se meze nekladou. Ještě pro upřesnění - ač to někdy bude těžké rozhodování, pište vždy jen jednu volbu, tu vaší bez ohledu na celosvětové názory.
1. Současný oblíbený pilot 2. Současná oblíbená trať 3. Současný oblíbený tým 4. Historicky nejlepší pilot 5. Historicky nejlepší tým 6. Historicky nejlepší závod 7. Můj nejoblíbenější (nejhezčí) vůz F1 - bez ohledu na období 8. Absolutně nejotřesnější (nejošklivější) vůz v historii F1 9. Šampionát, který byl pro mě nejpřitažlivější.10. O F1 se zajímám ….. let11. Zajímám se o F1 ještě jinak (stavba modelů, nahrávání pořadů)
POZOR: Odpovědi na tyto otázky zašlete na uvedený mail (robsone@seznam.cz), kde se budou všechny dotazy shromažďovat a posléze vyhodnocovat. Uzávěrka vašich odpovědí je 30. 1. 2020. Po tomto dni bude první kolo ukončeno a všem jeho účastníkům budou zaslány další pokyny pro kolo druhé.
V zájmu objektivity naše fanoušky a čtenáře prosíme, aby nepsali z více adres, anketa se tím zbytečně znehodnotí. Pokud by počet účastníků nedosáhl určitého čísla, vyhrazujeme si právo anketu po prvním kole uzavřít, ale pevně věříme, že se nic takového nestane - věříme v zápal a naší čtenářskou základnu.
Jistým motivem mohou být i ceny určené pro finále celé ankety. Nechceme vás lákat na vějičku v podobě superhodnotných odměn či nějakých artefaktů z prostředí Grand Prix - určitě se nebude jednat o nějaké kousky výstroje či odřezky pneumatik... dárky se rozhodně budou týkat F1 a opravdu není možné je získat jinak než prostřednictvím F1NEWS.cz. Více se o nich dozvíte po odeslání ankety prvního kola.
Pokud se chcete zapojit a mít šanci získat něco výjimečného, pak neváhejte.
Zdraví vás redakce a přeje zajímavou zábavu a úspěch v naší anketě.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.