Většinu z vás známe vlastně jen díky příspěvkům, z nichž se dá možná odhadnout, kdo vám je sympatický a komu zrovna nefandíte - ve světě F1. Chceme vám nabídnout příležitost, abyste své favority mohli více zviditelnit - a ještě dostali šanci vyhrát jedinečnou cenu..
Stránky F1NEWS.cz si kladou za cíl vám přinášet co nejfundovanější zpravodajství z Formule 1, doplněné analýzami, postřehy, technickými rozbory či výlety do historie. Každá práce má svůj smysl, když nachází odezvu - k ní je však potřeba vědět i něco o těch, komu máme naše materiály připravovat. Proto jsme pro vás připravili trojdílnou anketu, na jejímž konci se ti šťastní z vás dočkají zajímavých odměn, z nichž většina bude naprosto unikátní.
Co je tedy nutné udělat? Pro začátek stačí opravdu málo – v prvním kole uvést své oblíbence v F1, zavzpomínat na závody a vozy. Důležité je vždy uvést konkrétní údaj, ovšem pokud se budete chtít rozepsat a komentovat důvody své volby, iniciativě se meze nekladou. Ještě pro upřesnění - ač to někdy bude těžké rozhodování, pište vždy jen jednu volbu, tu vaší bez ohledu na celosvětové názory.
1. Současný oblíbený pilot 2. Současná oblíbená trať 3. Současný oblíbený tým 4. Historicky nejlepší pilot 5. Historicky nejlepší tým 6. Historicky nejlepší závod 7. Můj nejoblíbenější (nejhezčí) vůz F1 - bez ohledu na období 8. Absolutně nejotřesnější (nejošklivější) vůz v historii F1 9. Šampionát, který byl pro mě nejpřitažlivější.10. O F1 se zajímám ….. let11. Zajímám se o F1 ještě jinak (stavba modelů, nahrávání pořadů)
POZOR: Odpovědi na tyto otázky zašlete na uvedený mail (robsone@seznam.cz), kde se budou všechny dotazy shromažďovat a posléze vyhodnocovat. Uzávěrka vašich odpovědí je 30. 1. 2020. Po tomto dni bude první kolo ukončeno a všem jeho účastníkům budou zaslány další pokyny pro kolo druhé.
V zájmu objektivity naše fanoušky a čtenáře prosíme, aby nepsali z více adres, anketa se tím zbytečně znehodnotí. Pokud by počet účastníků nedosáhl určitého čísla, vyhrazujeme si právo anketu po prvním kole uzavřít, ale pevně věříme, že se nic takového nestane - věříme v zápal a naší čtenářskou základnu.
Jistým motivem mohou být i ceny určené pro finále celé ankety. Nechceme vás lákat na vějičku v podobě superhodnotných odměn či nějakých artefaktů z prostředí Grand Prix - určitě se nebude jednat o nějaké kousky výstroje či odřezky pneumatik... dárky se rozhodně budou týkat F1 a opravdu není možné je získat jinak než prostřednictvím F1NEWS.cz. Více se o nich dozvíte po odeslání ankety prvního kola.
Pokud se chcete zapojit a mít šanci získat něco výjimečného, pak neváhejte.
Zdraví vás redakce a přeje zajímavou zábavu a úspěch v naší anketě.
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.
Fernando Alonso zpochybnil dlouho tradovaný názor ve světě F1. Podle něj se v mokrých podmínkách přeceňuje faktor, který podle něj ve výsledku nehraje tak zásadní roli, jak se obvykle tvrdí.
Ferrari čeká na vítězství od Mexika 2024, kde naposledy slavil Carlos Sainz. Lewis Hamilton i Charles Leclerc proto věří, že chystané úpravy vozu SF-25 v Belgii přinesou potřebný zlom.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal bodovat už v pěti závodech po sobě, přesto podle Helmuta Marka tým zaznamenává určité zlepšení a postup kupředu.
Christian Horner nebude na startovním roštu v Belgii poprvé po téměř 21 letech. Po náhlém odvolání z čela Red Bullu zůstává mimo dění Formule 1 a sezona 2025 pro něj předčasně skončila.
Nelson Piquet Jr., švagr Maxe Verstappena, prozradil, že úřadující mistr světa se rozhodne o své budoucnosti už v srpnu. Jeho slova tak přilila olej do ohně spekulací o možném odchodu z Red Bullu.
Liam Lawson na Silverstonu závod nedokončil, když se stal obětí incidentu, který nemohl ovlivnit. Mladý Novozélanďan ale zůstává realistou a ví, že podobné situace k Formuli 1 patří, a v jeho současné pozici nováčka půjde často spíše o přežití než o boj o body.
Jeden z nejvýraznějších a nejdiskutovanějších aktérů historie Formule 1 se ozval ve chvíli, kdy Red Bull čelí otřesům po nečekaném odvolání Christiana Hornera. Bývalý vlastník šampionátu se rozhodl veřejně reagovat na události, které zasáhly nejen jeho dlouholetého přítele, ale i celý paddock – a naznačil, zda podle něj bylo možné Hornerův pád odvrátit.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.