Red Bull dnes na Twitteru představil svého partnera pro příští rok: švýcarskou společnost TAG Heuer.
Red Bull budou příští rok pohánět přeznačené motory Renault, dlouho se ale uvažovalo, jaký název přesně ponesou. I když to Christian Horner odmítl v Abú Zabí prozradit, naznačil: "Ron Dennis z naší nové smlouvy na motory nebude mít radost."
Ne, rakouský tým se tajně za zády Dennise nakonec nedohodl s Hondou, pouze hned využije dlouholetého sponzora McLarenu, společnost TAG Heuer. Na Twitteru dnes závodní stáj Dietricha Mateschitze oznámila: "Švýcarští inženýři příští rok stáhnou ztrátu. TAG Heuer," s dodatečným tagem #DontCrackUnderPressure (Nezlom se pod tlakem).
Jak na toto předčasné oznámení reagoval Renault? Ředitel Cyril Abiteboul se po shlédnutí obrázku švýcarských inženýrů Red Bullu hned škodolibě otázal: "Hledají něco?"
Pokud Red Bull přejmenuje motor Renaultu na TAG, tak McLaren nepřebere pouze sponzora, ale i nápad financovat motor, jako to bylo v případě britského týmu v sezónách 1983 (její závěr) - 1987, kdy ho pohánělo Porsche. Už chápete, proč by mohl být Dennis naštvaný, až spatří světlo světa oficiální prohlášení rakouského týmu?
Ten chce při vývoji pohonné jednotky pro příští rok uplatnit výzkum Maria Illiena, který je mimochodem také Švýcar. Red Bull svým příspěvkem na Twitteru projevil smysl pro humor i ve velmi obtížné situaci při dolaďování smlouvy na motory, kdy Renault při komplikacích v jednání o odkoupení Lotusu stále nevylučuje ani úplný odchod z F1.
Bývalý šéf Cosworthu Mark Gallagher celou záležitost komentuje slovy: "Pokud TAG zasponzoroval přeznačený motor pro Red Bull Racing, projevil tím obrovský přehled a pochopení Formule 1." Rakouský tým nyní může doufat, že příští rok už mu bude motor šlapat jako švýcarské hodinky.
Na závěr pouze stručně doplním, že TAG (Techniques d'Avant Garde) a TAG Heuer jsou dvě odlišné společnosti. McLaren v 80. letech používal motory TAG, ti ale v roce 1999 společnost TAG Heuer prodali skupině Louis Vuitton Moet Hennessy (LVHM), které patří i Chandon, jenž bude sponzorovat McLaren od příštího roku. TAG nyní působí zejména v leteckém průmyslu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.