Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že mají s Renaultem na příští sezónu na pohonné jednotky neprůstřelnou smlouvu - neohrozil by ji ani kolaps při jednání o odkoupení Lotusu francouzskou automobilkou.
V Abú Zabí Horner odhalil, že po několika měsících nejistoty potvrdil, že Red Bull má platnou smlouvu na dodávku motorů pro příští rok a že detaily objasní tento týden. Poté, co selhala jednání s Ferrari, Mercedesem i s Hondou, je nucen vrátit se k Renaultu.
Ten se však zatím nedokáže dohodnout s Berniem Ecclestonem na historických odměnách a bonusech v případě převzetí Lotusu, o který usiluje. Má se za to, že pokud Bernie odmítne poslední nabídku, kterou předložili šéfové Renaultu, bude to znamenat konec možného odkoupení stáje z Enstone.
Podle Hornera ale na tom budoucnost Red Bull nezávisí: "Máme podepsanou smlouvu na motor, detaily snad budu moci oznámit do týdne. V posledních týdnech jsme kolem toho byli hodně aktivní. Nemám tu volnost prohlásit, o jakou aktivitu se jednalo, ale jsem si jistý, že to vše vyjde najevo. Situace je ale jasná v tom, že na příští rok máme smlouvu. Rád bych vám řekl více, ale žel nemůžu."
Podle Autosportu bude Red Bull pokračovat s Renaultem, ovšem už bez hlavního sponzora Infiniti, který patří do aliance Renaultu s Nissanem. Kvůli tomu přijde rakouský tým o 70 milionů dolarů ročně. I když pohonné jednotky bude stále dodávat Renault, existuje možnost, že by je Red Bull přejmenoval na "Nissan F1."
Zda se jedná o reálnou možnost, že by se na Red Bullu objevilo jméno japonské automobilky, Horner odpovídá: "Nebudu nic potvrzovat ani vyvracet. Bude to potvrzeno zhruba do týdne." Včera v rozhovoru pro BBC dodal: "Nemyslím si, že Ron Dennis z toho bude mít velkou radost."
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.