Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že mají s Renaultem na příští sezónu na pohonné jednotky neprůstřelnou smlouvu - neohrozil by ji ani kolaps při jednání o odkoupení Lotusu francouzskou automobilkou.
V Abú Zabí Horner odhalil, že po několika měsících nejistoty potvrdil, že Red Bull má platnou smlouvu na dodávku motorů pro příští rok a že detaily objasní tento týden. Poté, co selhala jednání s Ferrari, Mercedesem i s Hondou, je nucen vrátit se k Renaultu.
Ten se však zatím nedokáže dohodnout s Berniem Ecclestonem na historických odměnách a bonusech v případě převzetí Lotusu, o který usiluje. Má se za to, že pokud Bernie odmítne poslední nabídku, kterou předložili šéfové Renaultu, bude to znamenat konec možného odkoupení stáje z Enstone.
Podle Hornera ale na tom budoucnost Red Bull nezávisí: "Máme podepsanou smlouvu na motor, detaily snad budu moci oznámit do týdne. V posledních týdnech jsme kolem toho byli hodně aktivní. Nemám tu volnost prohlásit, o jakou aktivitu se jednalo, ale jsem si jistý, že to vše vyjde najevo. Situace je ale jasná v tom, že na příští rok máme smlouvu. Rád bych vám řekl více, ale žel nemůžu."
Podle Autosportu bude Red Bull pokračovat s Renaultem, ovšem už bez hlavního sponzora Infiniti, který patří do aliance Renaultu s Nissanem. Kvůli tomu přijde rakouský tým o 70 milionů dolarů ročně. I když pohonné jednotky bude stále dodávat Renault, existuje možnost, že by je Red Bull přejmenoval na "Nissan F1."
Zda se jedná o reálnou možnost, že by se na Red Bullu objevilo jméno japonské automobilky, Horner odpovídá: "Nebudu nic potvrzovat ani vyvracet. Bude to potvrzeno zhruba do týdne." Včera v rozhovoru pro BBC dodal: "Nemyslím si, že Ron Dennis z toho bude mít velkou radost."
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.