Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že mají s Renaultem na příští sezónu na pohonné jednotky neprůstřelnou smlouvu - neohrozil by ji ani kolaps při jednání o odkoupení Lotusu francouzskou automobilkou.
V Abú Zabí Horner odhalil, že po několika měsících nejistoty potvrdil, že Red Bull má platnou smlouvu na dodávku motorů pro příští rok a že detaily objasní tento týden. Poté, co selhala jednání s Ferrari, Mercedesem i s Hondou, je nucen vrátit se k Renaultu.
Ten se však zatím nedokáže dohodnout s Berniem Ecclestonem na historických odměnách a bonusech v případě převzetí Lotusu, o který usiluje. Má se za to, že pokud Bernie odmítne poslední nabídku, kterou předložili šéfové Renaultu, bude to znamenat konec možného odkoupení stáje z Enstone.
Podle Hornera ale na tom budoucnost Red Bull nezávisí: "Máme podepsanou smlouvu na motor, detaily snad budu moci oznámit do týdne. V posledních týdnech jsme kolem toho byli hodně aktivní. Nemám tu volnost prohlásit, o jakou aktivitu se jednalo, ale jsem si jistý, že to vše vyjde najevo. Situace je ale jasná v tom, že na příští rok máme smlouvu. Rád bych vám řekl více, ale žel nemůžu."
Podle Autosportu bude Red Bull pokračovat s Renaultem, ovšem už bez hlavního sponzora Infiniti, který patří do aliance Renaultu s Nissanem. Kvůli tomu přijde rakouský tým o 70 milionů dolarů ročně. I když pohonné jednotky bude stále dodávat Renault, existuje možnost, že by je Red Bull přejmenoval na "Nissan F1."
Zda se jedná o reálnou možnost, že by se na Red Bullu objevilo jméno japonské automobilky, Horner odpovídá: "Nebudu nic potvrzovat ani vyvracet. Bude to potvrzeno zhruba do týdne." Včera v rozhovoru pro BBC dodal: "Nemyslím si, že Ron Dennis z toho bude mít velkou radost."
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.