Ron Dennis u příležitosti posledního závodu roku vysvětlil, proč využil v otázce dodávek motorů Honda pro Red Bull svoje veto.
Japonská automobilka byla připravená dodávat své pohonné jednotky rakouskému týmu, ale Ron Dennis řekl ne. Proč? "S Hondou jsme si sedli a vše jsme zanalyzovali. Zvažovali jsme, jestli bychom byli schopni postupovat ve vývoji rychleji, kdybychom dodávali motory Red Bullu.
Zkoumali jsme současný stav Hondy, pokroky na motoru a také čas zbývající do první Grand Prix. Nakonec se ukázalo, že je fyzicky nemožné začít zásobovat druhý tým - logisticky a produkčně by to nešlo zvládnout. Rozhodli jsme se, že si nebudeme brát dvojité sousto pro vývoj v sezoně 2016. Zbyde nám tak více času na produkci motorů.
Vše to ovlivní čas na vývoj. Honda proto zvýšila svůj rozpočet a proto nedává ekonomický smysl, aby zásobovali druhý tým. Rozhodnutí jsem přijal já a proto jsem za něj poté sklidil tolik kritiky.
Ale s tímto rozhodnutím 100% souhlasila i Honda, která momentálně nemá kapacitu na to, aby zásobovala druhý tým. Nemám nic proti touze Hondy [zásobovat druhý tým]. Rozhodl jsem se vzít na sebe odpovědnost za toto rozhodnutí - je to součást mé práce."
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.