Slova, která padla na tiskové konferenci mezi šéfem Mercedesu, Toto Wolffem, a šéfy McLarenu, mohou naznačovat jisté změny.
McLaren používal od roku 1995 do roku 2014 motory Mercedes. Od roku 2015 se ale Britové rozhodli opět vsadit na Hondu, se kterou mají slavnou minulost z období let 1988 až 1992. Podstatným rozdílem ale je, že úspěch ve druhé éře McLaren-Honda se zatím nedostavuje.
V rámci probíhající závěrečné Grand Prix sezony byl spatřen Toto Wolff od Mercedesu v rozhovorech s představiteli stáje McLaren - Ericem Boullierem, Ronem Dennisem a zástupci Bahrajnu, kteří drží v týmu majetkový podíl. Jednali snad o možné budoucí spolupráci?
"Ne. Myslím, že jsou šťastnými zákazníky Hondy," odmítl návrat spolupráce Toto Wolff. A dále pokračoval: "Pro ně je toto spojení důležité. Na druhou stranu pro nás je zase důležité, aby se Honda účastnila šampionátu."
Spíše by se tedy mohlo stát, že od Mercedesu k Hondě zamíří inženýři. Honda nedávno připustila možnou pomoc zvenčí, o kterou dříve nestála. Ostatně něco naznačil už i Fernando Alonso: "V tak soutěživém prostředí, jakým je F1, se každá nová informace hodí.
Když pracujete na novém projektu, tak se každá nová pomoc hodí. To platí jak pro otázku motorů, šasi nebo aerodynamiky. S novými lidmi bychom postupovali vpřed rychleji."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.