Náskok Mercedesu ve Formuli 1 je podle Flavia Briatoreho stále příliš velký, proto pochybuje, že jej někdo příští rok dokáže porazit.
Bývalý šéf závodního týmu Renault očekává, že se toho příští rok na čele moc nezmění: "Myslím si, že náskok Mercedesu je stále velký. V podstatě jsou pořád favority. Také mají Hamiltona, který je teď velmi silný. Stal se velmi spolehlivým a nenechá si nic ujít. Ale budeme si muset počkat na první závod."
O Ferrari, které před sezónou opustil jeho svěřenec Fernando Alonso, říká: "Myslím, že byli překvapením sezóny a jediným týmem, který se skutečně zlepšil. Vettel také odvedl super práci, motivoval tým a v závodech byl vždy konzistentní a rychlý."
Španěl si u McLarenu, který obnovil partnerství s Hondou, ale letos moc nepolepšil: "Myslím, že to bylo nemožné předpovědět, jak moc špatné to bude. Počáteční obtíže byly předvídatelné, ale pozorovat takovou sezónu celou bylo nepříjemným překvapením - obzvlášť když víme, jak Honda pracuje."
"Těšíme se na příští rok a doufáme, že dojde k důležitému pokroku. Uvidíme tedy, jestli se budou moci srovnávat se soupeři," dodává pro rádio RAI Briatore, jenž stále působí jako Alonsův manažer.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.