Náskok Mercedesu ve Formuli 1 je podle Flavia Briatoreho stále příliš velký, proto pochybuje, že jej někdo příští rok dokáže porazit.
Bývalý šéf závodního týmu Renault očekává, že se toho příští rok na čele moc nezmění: "Myslím si, že náskok Mercedesu je stále velký. V podstatě jsou pořád favority. Také mají Hamiltona, který je teď velmi silný. Stal se velmi spolehlivým a nenechá si nic ujít. Ale budeme si muset počkat na první závod."
O Ferrari, které před sezónou opustil jeho svěřenec Fernando Alonso, říká: "Myslím, že byli překvapením sezóny a jediným týmem, který se skutečně zlepšil. Vettel také odvedl super práci, motivoval tým a v závodech byl vždy konzistentní a rychlý."
Španěl si u McLarenu, který obnovil partnerství s Hondou, ale letos moc nepolepšil: "Myslím, že to bylo nemožné předpovědět, jak moc špatné to bude. Počáteční obtíže byly předvídatelné, ale pozorovat takovou sezónu celou bylo nepříjemným překvapením - obzvlášť když víme, jak Honda pracuje."
"Těšíme se na příští rok a doufáme, že dojde k důležitému pokroku. Uvidíme tedy, jestli se budou moci srovnávat se soupeři," dodává pro rádio RAI Briatore, jenž stále působí jako Alonsův manažer.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.