Maurizio Arrivabene souhlasí s vyjádřením Nikiho Laudy, podle něhož se Ferrari v oblasti výkonu motoru už na Mercedes dotáhlo.
Lauda před nedávnem uvedl, že motor Stříbrných šípů po Monze už nemá ten náskok ve výši 20 koní a že se jim Ferrari nyní vyrovná. Vettel to sice na tiskové konferenci před závodem v Brazílii popřel. V cíli mu na druhého Hamiltona scházelo necelých 7 sekund a jeho šéf Arrivabene s nevýkonným ředitelem Mercedesu souhlasí.
"Pokud to říká Niki, tak jsem dost podezřívavý, mám-li být upřímný. Ale když se podíváme na data, tak jo, jsme tam, protože naše oddělení motorů odvedlo skvělou práci," tvrdí 58letý Ital.
Chtěl bych jim při této příležitosti poděkovat, protože motor je pro nás srdcem vozu. Vím, že máme na voze také další díly, které musí fungovat, a letos to nebylo možné dosáhnout obrovských změn, ale na příští rok se těšíme," pokračuje šéf závodní stáje z Maranella.
Ta letos dosáhla velkého pokroku, když po loňském čtvrtém místě mezi konstruktéry postoupila na druhou příčku. Dokáže příští rok ještě zrychlit, aby si to mohla rozdat i s Mercedesem?
"Snažíme se zlepšit každý díl auta. Motor letos představoval velké vylepšení, a velmi tvrdě pracujeme na všech ostatních částech vozu před příštím ročníkem.
Pokud chcete to mé nejupřímnější očekávání, pak není o tom, abychom jim byli blízko, ale abychom byli před nimi. Říkám vám to s pokorou - být blíže nemůže být cíl. Nyní jsme jim opět blíže, ale příští rok musíme být před nimi," dodává Arrivabene.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.