Podle sportovního ředitele Hondy Jasuhisy Araje by nyní bylo již příliš pozdě na dohodu s Red Bullem o dodávkách motorů pro příští rok, pokud by mělo selhat obnovení spolupráce s jejich francouzským dodavatelem, s Renaultem. Koncept nové pohonné jednotky pro příští rok si již s McLarenem potvrdila.
S Red Bullem hledajícím konkurenceschopný motor poté, co v červenci vypověděl smlouvu s Renaultem, odmítli spolupracovat Ferrari i Mercedes. Spolupráci s Hondou, jejíž produkt označil Dietrich Mateschitz označil za ještě horší než Renault, zatrhl Ron Dennis. Nyní tedy rakouskému týmu nezbývá, než se dohodnout opět s francouzským výrobcem motorů.
Pokud by ale jeho jednání selhala, byla by Honda připravená mu pomoci? "Myslím, že už je příliš pozdě. I kdybychom teď dostali nabídku, je příliš pozdě. Vždy jsme se soustředili na McLaren - Hondu jako na tovární tým a na tom se nic nemění," odpovídá Araj.
Japonská automobilka se letos trápila, pohonné jednotce za zády McLarenu scházela spolehlivost i výkon. Její sportovní ředitel ale ví, ve kterých oblastech se Honda musí zlepšit.
"Stále jsme daleko za špičkovými týmy či za středem pole, chceme však potvrdit velký pokrok, který jsme během roku udělali. Tým už ví, v čem spočívají silné a slabé stránky. Zlepšíme proto slabiny a ostatní týmy dostihneme. Možná pak budeme silnější a konkurenceschopnější. Koncept již sdílíme, diskutovali jsme o něm něm a potvrdili jej," dodává Araj.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.