Zatímco kolem testpilota Williamsu bylo víceméně ticho po pěšině, Magnussen byl v zájmu médií hodně dlouho. Nyní oba pohovořili o svých dalších plánech a leccos se také pokusili vysvětlit.
Oba piloty v něčem spojoval podobný osud - mohli zaskočit za své kolegy už v prvním závodě letošní sezóny. Sutil byl v záloze za Valtteri Bottase, který měl problémy se zády, Magnussen zase nahradil Fernanda Alonsa, jenž po nehodě v testech ještě nedostal lékařské dobrozdání. Nakonec se ale na startovním roštu neobjevil ani jeden.
Sutil nyní připouští, že jeho závodní plány na rok 2016 jsou lehce mlhavé. "Zatím jsem si ještě nic nedohodl, všechno je stále otevřené. Právě teď není co oznamovat," svěřil se stanici Sky Deutschland v Brazílii. Ostatně ohledně F1 mu zbývá jediná šance - osedlat letos bezkonkurenčně poslední Manor. Ten bude určitě s motory Mercedes atraktivnější, ale stáj požaduje po případném zájemci "věno" v hodnotě 10 000 000 $.
Dvaatřicetiletý Němec, který rovněž naznačil, že by mohl v jistém případě vyměnit F1 za jimou závodní sérii, se zatím nechce ukvapovat: "Ve Formuli 1 se plno věcí může velmi rychle změnit, takže je vždy dobré si nechat otevřená zadní vrátka."
Kevin Magnussen byl citován nejčastěji ohledně rozchodu se stájí McLaren, kde mu patřila rovněž role testpilota. Stáj opustil kvůli své touze opět závodit, což mu McLaren s ohledem na smlouvu s Buttonem a Alonsem zaručil nemohl. Třiadvacetiletý Dán však nyní popřel, že by kategoricky vyloučil působení na stejném postu u nějakého jiného týmu.
Nedorozumění údajně způsobilo vysílání dánské stanice TV2, která citovala Kevinův výrok: "Jako testpilot bych měl v F1 několik možností, ale to nechci. V příštím roce hodlám závodit." Nyní na svém twitterovém účtě Magnussen označil tuto informaci za špatně interpretovanou. "Ve skutečnosti jsem řekl, že chci v roce 2016 závodit, což je moje priorita. Pokud bych ale mohl být rezervní jezdec, i to by bylo dobré," vysvětlil Kevin.
Podle dánských novin BT se pro Dána rýsuje možnost u Lotusu nebo případně WIlliamsu. "Do budoucna bych své cíle nerad měnil, ale jsem rád, že mám více možností. Jednou z nich je Porsche, stále pak žije určitá šance v F1. S McLarenem jsem však spolupráci ukončil, takže nepojedu ani do Abú Dhabí. Není důvod, abych seděl v depu a poslouchal, jak nastavili auto a další informace, když už v týmu vlastně nejsem," uzavírá Magnussen.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.