Zatímco kolem testpilota Williamsu bylo víceméně ticho po pěšině, Magnussen byl v zájmu médií hodně dlouho. Nyní oba pohovořili o svých dalších plánech a leccos se také pokusili vysvětlit.
Oba piloty v něčem spojoval podobný osud - mohli zaskočit za své kolegy už v prvním závodě letošní sezóny. Sutil byl v záloze za Valtteri Bottase, který měl problémy se zády, Magnussen zase nahradil Fernanda Alonsa, jenž po nehodě v testech ještě nedostal lékařské dobrozdání. Nakonec se ale na startovním roštu neobjevil ani jeden.
Sutil nyní připouští, že jeho závodní plány na rok 2016 jsou lehce mlhavé. "Zatím jsem si ještě nic nedohodl, všechno je stále otevřené. Právě teď není co oznamovat," svěřil se stanici Sky Deutschland v Brazílii. Ostatně ohledně F1 mu zbývá jediná šance - osedlat letos bezkonkurenčně poslední Manor. Ten bude určitě s motory Mercedes atraktivnější, ale stáj požaduje po případném zájemci "věno" v hodnotě 10 000 000 $.
Dvaatřicetiletý Němec, který rovněž naznačil, že by mohl v jistém případě vyměnit F1 za jimou závodní sérii, se zatím nechce ukvapovat: "Ve Formuli 1 se plno věcí může velmi rychle změnit, takže je vždy dobré si nechat otevřená zadní vrátka."
Kevin Magnussen byl citován nejčastěji ohledně rozchodu se stájí McLaren, kde mu patřila rovněž role testpilota. Stáj opustil kvůli své touze opět závodit, což mu McLaren s ohledem na smlouvu s Buttonem a Alonsem zaručil nemohl. Třiadvacetiletý Dán však nyní popřel, že by kategoricky vyloučil působení na stejném postu u nějakého jiného týmu.
Nedorozumění údajně způsobilo vysílání dánské stanice TV2, která citovala Kevinův výrok: "Jako testpilot bych měl v F1 několik možností, ale to nechci. V příštím roce hodlám závodit." Nyní na svém twitterovém účtě Magnussen označil tuto informaci za špatně interpretovanou. "Ve skutečnosti jsem řekl, že chci v roce 2016 závodit, což je moje priorita. Pokud bych ale mohl být rezervní jezdec, i to by bylo dobré," vysvětlil Kevin.
Podle dánských novin BT se pro Dána rýsuje možnost u Lotusu nebo případně WIlliamsu. "Do budoucna bych své cíle nerad měnil, ale jsem rád, že mám více možností. Jednou z nich je Porsche, stále pak žije určitá šance v F1. S McLarenem jsem však spolupráci ukončil, takže nepojedu ani do Abú Dhabí. Není důvod, abych seděl v depu a poslouchal, jak nastavili auto a další informace, když už v týmu vlastně nejsem," uzavírá Magnussen.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.