Christian Horner v Brazílii potvrdil, že Red Bull zůstává ve Formuli 1 v sezoně 2016. Zatím však neřekl, s jakou pohonnou jednotkou. Tým by měl oznámit svoje rozhodnutí o dodavateli motoru před finálovým závodem sezony.
Celá F1 si může ulevit. Christian Horner ubezpečil všechny, že Red Bulli přes svoje četné výhružky o možném odchodu z F1 zůstává ve světě Grand Prix i v sezoně 2016. Redaktorům 'BBC' řekl: "Zavázali jsme se k tomu, že bude v nadcházející sezoně i v budoucnu nadále působit v F1."
S jakým motorem tým pojede však zatím zůstává tajemstvím. Plán již zřejmě existuje, ale Horner nechtěl nic prozradit: "Zvážili jsme všechny možnosti a došli jsme k určitému závěru. Ten nám poskytuje příležitost, abychom mohli ve světě Grand Prix působit i v příští sezoně."
Nejpravděpodobnější je odebírání pohonných jednotek od Renaultu, avšak už bez označení Renault. Pro Toro Rosso pak zřejmě připadají v úvahu motory Ferrari ve specifikaci 2015. Mělo by však jít pouze o dočasné řešení - Christian se zlobí na Mercedes a Hodnu, kteří jim odmítli pomoct: "Je jasné, že společně s činovníky podporujeme vznik alternativního motoru.
To může způsobovat sice rozpře, jenže pak jsou v F1 dodavatelé, kteří odmítají zásobovat týmy. Pravidla jim to neukládají. Teď je ale jasné, že je třeba něco udělat, aby byla zajištěna budoucnost sportu." Šéf závodního týmu Red Bull by si přál, aby došlo ke změně pravidel - místo maximálního počtu týmů, který výrobce motorů může zásobovat, by měl být definován minimální počet týmů.
Hornerovi se také nelíbí příliš vysoké náklady. I přesto, že zatím nevíme, s jakým motorem Red Bull pojede, tak je Horner přesvědčen o potenciálu do příštího roku: "Jako tým mame jedno z nejsilnějších družstev v poli. Red Bull odvedl jako konstruktér dobrou práci - je jedno jestli mluvíme o závodní týmu, týmu pro zastávky, produkci nebo designu.
Ale jako nezávislý tým nestavíme vlastní motor. Věřím, že do konce sezony padne rozhodnutí. Situace se nemění v rámci dnů, ale spíše v rámci hodin."
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.