Šéf Red Bullu Christian Horner upozorňuje zástupce Ferrari a Mercedesu na to, že si ještě pár let budou muset počkat, než se budou moci pokusit přetáhnout mladého talentovaného jezdce Maxe Verstappena.
"Jak to bývá se všemi mladými piloty, jsou piloty Red Bullu a on je v současnosti zapůjčený Toro Rosso, stejně jako Carlos Sainz a Daniil Kvjat s Danielem Ricciardem před nimi," dává jasně najevo Horner v rozhovoru pro BBC.
"Je to osvědčením pro juniorský program, že investuje do mladých talentů a dává těmto klukům šanci, jak je to u Maxe a předtím u Daniela Ricciarda, Kvjata, Sebastiana Vettela a u všech mladíků, kteří dostali příležitost.
Když se ohlédnete zpět za Sebastianem Vettelem, BMW u něj tu příležitost nevyužilo. Red Bull vsadil krk a podporoval mladé talenty - a Max Verstappen s Carlosem Sainzem jsou významnými mladými talenty," chlubí se šéf rakouské stáje svými piloty.
"Samozřejmě, že jsme do nich investovali. Nebudu zabíhat do detailů, jaké je jejich smluvní postavení, ale konkurenční týmy hovoří se špatnými lidmi, když jednají s piloty, protože pilot má smlouvu," komentuje Horner pokusy o námluvy ze strany Ferrari a Mercedesu.
Samotný Verstappen uvádí, že nespěchá s přestupem do konkurenčních špičkových týmů: "Nikdy samozřejmě nespěchám. Když máte dvě čtvrtá místa, jste velmi blízko pódia, tak chcete být na něm. Stále se mám ale hodně co učit a momentálně jsem hodně spokojený tam, kde jsem. Za pár let ale snad budu moci bojovat o vítězství. Myslím, že to chce každý."
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.