Šéf Red Bullu Christian Horner upozorňuje zástupce Ferrari a Mercedesu na to, že si ještě pár let budou muset počkat, než se budou moci pokusit přetáhnout mladého talentovaného jezdce Maxe Verstappena.
"Jak to bývá se všemi mladými piloty, jsou piloty Red Bullu a on je v současnosti zapůjčený Toro Rosso, stejně jako Carlos Sainz a Daniil Kvjat s Danielem Ricciardem před nimi," dává jasně najevo Horner v rozhovoru pro BBC.
"Je to osvědčením pro juniorský program, že investuje do mladých talentů a dává těmto klukům šanci, jak je to u Maxe a předtím u Daniela Ricciarda, Kvjata, Sebastiana Vettela a u všech mladíků, kteří dostali příležitost.
Když se ohlédnete zpět za Sebastianem Vettelem, BMW u něj tu příležitost nevyužilo. Red Bull vsadil krk a podporoval mladé talenty - a Max Verstappen s Carlosem Sainzem jsou významnými mladými talenty," chlubí se šéf rakouské stáje svými piloty.
"Samozřejmě, že jsme do nich investovali. Nebudu zabíhat do detailů, jaké je jejich smluvní postavení, ale konkurenční týmy hovoří se špatnými lidmi, když jednají s piloty, protože pilot má smlouvu," komentuje Horner pokusy o námluvy ze strany Ferrari a Mercedesu.
Samotný Verstappen uvádí, že nespěchá s přestupem do konkurenčních špičkových týmů: "Nikdy samozřejmě nespěchám. Když máte dvě čtvrtá místa, jste velmi blízko pódia, tak chcete být na něm. Stále se mám ale hodně co učit a momentálně jsem hodně spokojený tam, kde jsem. Za pár let ale snad budu moci bojovat o vítězství. Myslím, že to chce každý."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.