Šéf Red Bullu Christian Horner upozorňuje zástupce Ferrari a Mercedesu na to, že si ještě pár let budou muset počkat, než se budou moci pokusit přetáhnout mladého talentovaného jezdce Maxe Verstappena.
"Jak to bývá se všemi mladými piloty, jsou piloty Red Bullu a on je v současnosti zapůjčený Toro Rosso, stejně jako Carlos Sainz a Daniil Kvjat s Danielem Ricciardem před nimi," dává jasně najevo Horner v rozhovoru pro BBC.
"Je to osvědčením pro juniorský program, že investuje do mladých talentů a dává těmto klukům šanci, jak je to u Maxe a předtím u Daniela Ricciarda, Kvjata, Sebastiana Vettela a u všech mladíků, kteří dostali příležitost.
Když se ohlédnete zpět za Sebastianem Vettelem, BMW u něj tu příležitost nevyužilo. Red Bull vsadil krk a podporoval mladé talenty - a Max Verstappen s Carlosem Sainzem jsou významnými mladými talenty," chlubí se šéf rakouské stáje svými piloty.
"Samozřejmě, že jsme do nich investovali. Nebudu zabíhat do detailů, jaké je jejich smluvní postavení, ale konkurenční týmy hovoří se špatnými lidmi, když jednají s piloty, protože pilot má smlouvu," komentuje Horner pokusy o námluvy ze strany Ferrari a Mercedesu.
Samotný Verstappen uvádí, že nespěchá s přestupem do konkurenčních špičkových týmů: "Nikdy samozřejmě nespěchám. Když máte dvě čtvrtá místa, jste velmi blízko pódia, tak chcete být na něm. Stále se mám ale hodně co učit a momentálně jsem hodně spokojený tam, kde jsem. Za pár let ale snad budu moci bojovat o vítězství. Myslím, že to chce každý."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.