Včera jsme vás informovali o tom, že Lewis Hamilton přiletí do Brazílie se zpožděním, závod však nevynechá. Samotný pilot nyní vysvětlil, co všechno za tím stojí - a nešlo pouze o to, že mu nebylo dobře.
"Chtěl bych vám říct, proč jsem byl v posledních dnech na sociálních médiích zticha. Nebylo mi dobře kvůli horečce, ale také jsem měl během pondělní noci dopravní nehodu v Monaku," přiznává pilot Mercedesu, který letos získal třetí titul mistra světa.
"I když do toho nikomu nic není, existují lidé, kteří mě znají a kteří budou chtít situace využít k tomu, aby rychle vydělali peníze. Žádný problém. Nikdo nebyl zraněný, což je tou nejdůležitější věcí. Ale auto je očividně poškozeno a lehce jsem narazil do stojícího vozidla." pokračuje Hamilton.
"Když jsem si promluvil s týmem a se svým doktorem, tak jsme se společně dohodli, že pro mě bude nejlepší si doma odpočinout a odletět o den později. Cítím se ale lépe a v současné době nasedám do letadla směřujícího do Brazílie," pokračuje britský pilot, který již je v dějišti víkendové velké ceny v Sao Paulu.
"Informuji vás o tom, protože cítím, že všichni musíme nést odpovědnost za své činy. Chyby děláme všichni, ale důležité je to, že se z nich poučíme a rosteme. Víkendu v Brazílii se už nemůžu dočkat," těší se Hamilton na předposlední závod letošní sezóny.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.