Stoffel Vandoorne potvrdil, že u McLarenu nahradí Kevina Magnussena na pozici rezervního pilota.
Stáj z Wokingu se rozhodla na konci října neprodloužit smlouvu s Magnussenem, roli testovacího i rezervního jezdce příští rok bude plnit další mladík z jejich líhně - Vandoorne, kterému se letos podařilo vyhrát šampionát GP2.
Kde bude v příští sezóně krom plnění povinností u McLarenu závodit? "Rozhodně máme nějaké možnosti a jednáme o nich. Mimochodem budu testovacím a rezervním pilotem McLarenu, což je dobrou pozicí. A když zůstanete ve formě, fit a soustředění, a naskytne-li se jakákoliv příležitost v F1, pak jste 100% připraveni naskočit," říká Vandoorne.
Reálnější možností než F1 pro něj zůstává Super Formule, kde v roli dodavatele motorů působí Honda pohánějící McLaren: "Kromě této role chci pokračovat v závodění, a myslím si, že Super Formule je jedna z těch možností. Ještě ale není rozhodnuto, jestli do ní půjdu nebo ne."
Proč ho tato japonská formulová série tak láká? "Auta jsou v Super Formuli rozhodně dobrá - minimálně stejně rychlá jako v GP2 nebo ještě rychlejší." Díky vysokému přítlaku podle něj snesou i srovnání s F1: "OK, nemáte takový výkon, ale rychlost v zatáčkách je opravdu velmi působivá. Určitě jsou v nich rychlejší než současné vozy F1," vysvětluje Vandoorne.
Ve Wokingu vychází dobře se současnými závodními piloty - s Jensonem Buttonem i s Fernandem Alonsem. "Jo, vycházím s nimi dost dobře. Trávíme spolu hodně času během inženýrských schůzek o závodních víkendech a samozřejmě kromě toho hovoříme o všem - o závodění a o normálním životě. Je to příjemné mít s nimi takový vztah," dodává mladý Belgičan, který pro život mimo závodní okruhy pořídil Hondu Civic.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.