Předseda správní rady Ferrari i mateřského Fiatu, Sergio Marchionne, označil snahy Bernieho Ecclestonea a Jeana Todta o zavedení nákladových stropů u motorů za obscénní.
Ačkoliv většina týmů při hlasování souhlasila s maximální cenou motorů ve výši 325 milionů korun (12 mil. eur), od prosazení tohoto návrhu se muselo upustit poté, co Ferrari využilo své právo veta, čímž frustrovalo prezidenta FIA Jeana Todta, který nyní usiluje o zavedení alternativních motorů nezávislého výrobce.
Marchionne tyto pokusy o snížení ceny během akce Ferrari Finali Mondiali v Mugellu ostře zkritizoval: "Považuji za sprosté si myslet, že FIA a FOM mohou přenést na výrobce motorů závazek a finanční zodpovědnost dotovat své motory jiným týmům."
Nesouhlasí s tím, že by měli výrobci motorů pomoci menším týmům přežít: "Věřím, že Jean Todt hledá řešení, ale Ferrari nemůže být považováno za nesoudržné kvůli vývoje své pohonné jednotky. To musí vyřešit Ecclestone a ostatní. Není to problém Ferrari."
"A myšlenka, že bychom mohli mít morální závazek poskytovat motory, to je na hraně. A hra pokračuje pro uvalení limitu na cenu těchto pohonných jednotek. Pokud někdo zná náklady, které jsou zahrnuty ve vývoji, tak ty částky, o kterých hovoříme, nepokryjí ani zapalovací svíčky. To je mimo jakoukoliv průmyslovou a korporátní logiku," zlobí se Marchionne.
Zodpovědnost podle něj sice nemá být přenesena na automobilky, ale k nějakému závěru, se kterým by byli všichni spokojeni, by bylo třeba do dvou let dospět: "Pro rok 2017 je to důležité. Pokud jde o rok 2016, vše už bylo v podstatě odsouhlaseno. Důležitou věcí je teď shoda na rok 2017."
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.