Budoucnost Graeme Lowdona a Johna Bootha je u týmu Manor nejistá poté, co výpověď podal jak sportovní ředitel a šéf týmu Manor-Marussia, tak i technický ředitel Bob Bell.
Zachránci týmu Manor-Marussia, kteří také pomáhali Lewisi Hamiltonovi při jeho cestě do Formule 1, podali výpovědi a s koncem roku by měli opustit tým. Má se za to, že Graeme Lowdon, sportovní ředitel, a John Booth, šéf týmu, se nedohodli s Stephenem Fitzpatrickem, miliardářem a majitelem tohoto týmu.
60 letý Booth založil Manor Motorsport v roce 1990 a o dvě dekády později jej přivedl do Formule 1 pod názvem Virgin. Pak jsme tým znali jako Marussia a teď jako Manor. Tento Brit byl přes svůj velmi úspěšný tým ve Formuli 3 také u počátků kariéry Lewise Hamiltona anebo Kimiho Räikkönena.
Lowdon pomohl Manoru utéct z nucené správy vloni v zimě, když jeho tehdejší majitel, ruský oligarcha Andrei Cheglakov, přestal dodávat likviditu. 50 letý Lowdon odmítl situaci pro britský 'Telegraph Sport' nějak komentovat.
Objevily se už nějaké spekulace, že tento pár by se mohl přesunout do populární série World Endurance Championship (WEC), ale nic potvrzeno zatím nebylo.
Po odchodu Cheglakova šel tým ke konci roku 2014 do nucené správy, pak jej koupil právě Fitzpatrick, který je zakladatelem energetické společnosti OVO Energy. Tehdy do něj investoval asi 30 milionů GBP ze svého jmění.
V týmu Manor má momentálně prý velké slovo Justin King, což je bývalý šéf Sainsbury (řetězec supermarketů), ale dle všeho by to měl být právě Fitzpatrick a jeho obchodní společník, Abdulla Boulsien, kteří postupně vyšachovávají Bootha a Lowdona z byznysu.
Manor poháněný jen loňskými agregáty Ferrari letos nezažívá zrovna povedenou sezonu, když ztrácí opravdu hodně i na týmy středu pole. Nedávno ale podepsal smlouvu na dodávky pohonných agregátů od Mercedesu pro rok 2016. To by jim mělo pomoci přiblížit se ke středu pole. Zatím není jasné, kdo bude u týmu tvořit jezdeckou sestavu příští rok. Angličan Will Stevens prý s týmem jedná na prodloužení svého kontraktu i na druhou sezonu. Manor ale prý požaduje zvýšený příspěvek a to až ve výši 10 milionů GBP. 24 letý jezdec ale ve čtvrtek řekl, že "věci se pohybují správným směrem".
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.