Budoucnost Graeme Lowdona a Johna Bootha je u týmu Manor nejistá poté, co výpověď podal jak sportovní ředitel a šéf týmu Manor-Marussia, tak i technický ředitel Bob Bell.
Zachránci týmu Manor-Marussia, kteří také pomáhali Lewisi Hamiltonovi při jeho cestě do Formule 1, podali výpovědi a s koncem roku by měli opustit tým. Má se za to, že Graeme Lowdon, sportovní ředitel, a John Booth, šéf týmu, se nedohodli s Stephenem Fitzpatrickem, miliardářem a majitelem tohoto týmu.
60 letý Booth založil Manor Motorsport v roce 1990 a o dvě dekády později jej přivedl do Formule 1 pod názvem Virgin. Pak jsme tým znali jako Marussia a teď jako Manor. Tento Brit byl přes svůj velmi úspěšný tým ve Formuli 3 také u počátků kariéry Lewise Hamiltona anebo Kimiho Räikkönena.
Lowdon pomohl Manoru utéct z nucené správy vloni v zimě, když jeho tehdejší majitel, ruský oligarcha Andrei Cheglakov, přestal dodávat likviditu. 50 letý Lowdon odmítl situaci pro britský 'Telegraph Sport' nějak komentovat.
Objevily se už nějaké spekulace, že tento pár by se mohl přesunout do populární série World Endurance Championship (WEC), ale nic potvrzeno zatím nebylo.
Po odchodu Cheglakova šel tým ke konci roku 2014 do nucené správy, pak jej koupil právě Fitzpatrick, který je zakladatelem energetické společnosti OVO Energy. Tehdy do něj investoval asi 30 milionů GBP ze svého jmění.
V týmu Manor má momentálně prý velké slovo Justin King, což je bývalý šéf Sainsbury (řetězec supermarketů), ale dle všeho by to měl být právě Fitzpatrick a jeho obchodní společník, Abdulla Boulsien, kteří postupně vyšachovávají Bootha a Lowdona z byznysu.
Manor poháněný jen loňskými agregáty Ferrari letos nezažívá zrovna povedenou sezonu, když ztrácí opravdu hodně i na týmy středu pole. Nedávno ale podepsal smlouvu na dodávky pohonných agregátů od Mercedesu pro rok 2016. To by jim mělo pomoci přiblížit se ke středu pole. Zatím není jasné, kdo bude u týmu tvořit jezdeckou sestavu příští rok. Angličan Will Stevens prý s týmem jedná na prodloužení svého kontraktu i na druhou sezonu. Manor ale prý požaduje zvýšený příspěvek a to až ve výši 10 milionů GBP. 24 letý jezdec ale ve čtvrtek řekl, že "věci se pohybují správným směrem".
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.