Budoucnost Graeme Lowdona a Johna Bootha je u týmu Manor nejistá poté, co výpověď podal jak sportovní ředitel a šéf týmu Manor-Marussia, tak i technický ředitel Bob Bell.
Zachránci týmu Manor-Marussia, kteří také pomáhali Lewisi Hamiltonovi při jeho cestě do Formule 1, podali výpovědi a s koncem roku by měli opustit tým. Má se za to, že Graeme Lowdon, sportovní ředitel, a John Booth, šéf týmu, se nedohodli s Stephenem Fitzpatrickem, miliardářem a majitelem tohoto týmu.
60 letý Booth založil Manor Motorsport v roce 1990 a o dvě dekády později jej přivedl do Formule 1 pod názvem Virgin. Pak jsme tým znali jako Marussia a teď jako Manor. Tento Brit byl přes svůj velmi úspěšný tým ve Formuli 3 také u počátků kariéry Lewise Hamiltona anebo Kimiho Räikkönena.
Lowdon pomohl Manoru utéct z nucené správy vloni v zimě, když jeho tehdejší majitel, ruský oligarcha Andrei Cheglakov, přestal dodávat likviditu. 50 letý Lowdon odmítl situaci pro britský 'Telegraph Sport' nějak komentovat.
Objevily se už nějaké spekulace, že tento pár by se mohl přesunout do populární série World Endurance Championship (WEC), ale nic potvrzeno zatím nebylo.
Po odchodu Cheglakova šel tým ke konci roku 2014 do nucené správy, pak jej koupil právě Fitzpatrick, který je zakladatelem energetické společnosti OVO Energy. Tehdy do něj investoval asi 30 milionů GBP ze svého jmění.
V týmu Manor má momentálně prý velké slovo Justin King, což je bývalý šéf Sainsbury (řetězec supermarketů), ale dle všeho by to měl být právě Fitzpatrick a jeho obchodní společník, Abdulla Boulsien, kteří postupně vyšachovávají Bootha a Lowdona z byznysu.
Manor poháněný jen loňskými agregáty Ferrari letos nezažívá zrovna povedenou sezonu, když ztrácí opravdu hodně i na týmy středu pole. Nedávno ale podepsal smlouvu na dodávky pohonných agregátů od Mercedesu pro rok 2016. To by jim mělo pomoci přiblížit se ke středu pole. Zatím není jasné, kdo bude u týmu tvořit jezdeckou sestavu příští rok. Angličan Will Stevens prý s týmem jedná na prodloužení svého kontraktu i na druhou sezonu. Manor ale prý požaduje zvýšený příspěvek a to až ve výši 10 milionů GBP. 24 letý jezdec ale ve čtvrtek řekl, že "věci se pohybují správným směrem".
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.